Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Beauty wishlist – mai exact, lista de dorinte care este precum un sac fara fund, nu conteaza cate produse tai de pe lista pentru ca adaugi altele noi de 2X mai multe 🙂 Dar, momentan, aceasta este lista de produse pe care mi-as dori sa le am cat mai curand. Pana cand, bineinteles, va aparea altceva nou 😀

Ceea ce veti vedea mai jos reprezinta  de fapt o compilatie de produse recomandate pe blog-uri si pe canalele de youtube ale fetelor pe care le urmaresc (asa numitele „beauty guru” 😛 ). Nu sunt cine stie ce noutati, dar de obicei nu imi doresc anumite produse doar pentru ca sunt noi sau revolutionare, ci daca sunt foarte laudate si apreciate dupa mai mult timp de folosinta.

  • Beauty Blender – buretel machiaj

Da, stiu ca sunt foarte multe replici (mi-am si luat una de la DM) dar eu vreau originalul. Pentru ca am constatat ca merita 🙂 Poate nu oricine ar da atatia bani pe un burete, dar fiecare cu alegerile lui 😛

bebl0001f_1_m

Costa 19 euro si site-ul de pe care poate fi comandat este beautybay (click aici). Recomand cu multa caldura acest site, am comandat de la ei si am fost foarte multumita, transportul este gratuit.

  • Tangle Teezer – perie par

Pe scurt, este o perie din plastic care se presupune ca are un efect bun asupra texturii parului, nu il agreseaza si poate fi folosita sub dus pe parul umed. Motivul pentru as lua-o este ca sper sa nu imi razleteasca parul asa cum o face peria obisnuita si de curiozitate, sa vad ce efect minune are asupra parului…

image1xl

Poate fi luata de pe asos (click aici) si costa 13 euro.

  • Macadamia Deep Repair Masque

Este faimoasa si infama masca de par despre care scrie toata lumea. Faimoasa pentru ca face miracole si infama pentru ca e cam scumpa.

2211305

Se gaseste pe beautybay la un pret intre 10 euro 100 ml si 30 euro 500 ml (click aici).

  • Creion nude pentru waterline

Nu am fost niciodata adepta creionului alb aplicat pe marginea interioara a pleoapei (inner rim sau waterline), pentru ca mi se parea ca arata prea artificial, dar cand am auzit de noua moda cu nude eyeliner, mi s-a parut o idee mult mai buna pentru a avea o privire „fresh” 🙂

images

Am gasit mai multe optiuni:

1. Pixi Eye Bright Liner

image1xl4

Costa 9 euro si poate fi luat de pe asos (click aici).

2. Lord & Berry Silk Kajal Kohl Eyeliner

image1xl2

Costa 12 euro si poate fi luat tot de pe asos (click aici).

3. Rimmel London Scandaleyes Waterproof

image1xlCACBW6RP

Acesta e cel mai convenabil ca pret si este si cel mai laudat in blogosfera. Nu stiu daca se gaseste la noi sau nu, ultima oara cand am cautat eu nu se gasea, dar se poate comanda de pe asos (click aici) si costa 5 euro.

  • Autobronzant

Este un produs controversat, unele (sau sa zic unii?? am vazut cazuri :P) il iubesc altele il urasc. Si eu am avut experiente nefericite, clar, dar asta a fost acum ceva timp si pe atunci nu ma interesam pe bloguri sau pe youtube despre review-uri. Acum e mult mai usor si fara riscuri – sunt atatea fete care testeaza autobronzante si se aleg cu nefericitele pete incat noi putem alege direct ceva ce functioneaza la sigur (sau nu :D, dar macar sunt mari sanse).

Ce as testa eu:

1. Saint Tropez

Cred ca e cea mai celebra marca de autobronzante, din pacate si unpic cam scumpa. Cele mai bune review-uri se refera la spuma autobronzanta – se gaseste pe asos la pretul de 26 euro (click aici). Mai putin laudate sunt produsele graduale.

image1xl

2. Jergens Natural Glow

Despre acest produs am citit extrem de multe pareri bune, ca este mai bun decat Saint Tropez si este chiar si mai ieftin. Este in jur de 10 dolari, dar din pacate nu se poate gasi decat pe amazon sau ebay.

jergens-natural-glow

3. Alverde

Acesta e cel mai usor de gasit – in DM, si costa in jur de 22 de lei. La fel, am citit foarte multe pareri de bine, in special pe blogurile de la noi din tara.

1

  • Produse de ingrijire a fetei

Sunt cateva branduri extrem de laudate de fetele de pe youtube, branduri destul de scumpe, mai spre partea profi, cu ingrediente ok (naturale, organice, certificate, etc) si rezultate foarte bune.

Cele pe care le-am regasit in preferintele majoritatii sunt:

1. Michael Todd

michael-todd-organics-1

Produsele cele mai laudate din gama sunt cleanserele (Charcoal Detox Cleanser), mastile (Charcoal Detox Mask, Pumpkin Mask), scrub-urile (Jojoba Charcoal Scrub), si lotiunile tonice, dar depinde in primul rand de tipul de ten. Preturile variaza intre 18 dolari scrub-ul si 34 de dolari mastile.

Majoritatea produselor contin exfolianti chimici (AHA, BHA).

2. REN

imagesCAPFZT3P

Aceasta gama este in special renumita pentru cremele hidratante, dar am auzit ca toate produsele lor sunt cel putin minunate :). Preturile variaza intre 17 si 50 de euro, si se gasesc si pe asos.

  • Produse de par Percy & Reed

Am citit multe lucruri bune despre aceasta gama si mi-au starnit curiozitatea cele 2 produse de mai jos:

Dry conditioner

image1xl

Finishing polish

image1xl2

Le gasiti pe asos – click aici.

