Etichete

, , , , , ,

Salutare! Dupa o destul de lunga absenta de pe blog, m-am gandit sa fac un mic blog sale cu haine pe care le-am luat de la fabrica despre care am scris aici si aici. Este vorba de haine de firma (Topshop, Atmosphere) la pret de fabrica.

Cum eu mi-am luat muuult mult prea multe haine de acolo :D, m-am decis sa scot la vanzare cateva. Drept urmare, daca doreste cineva vreun articol, pretul meu este de 25 de lei, la care se adauga transportul, sau predare personala in Bucuresti.

Masura tuturor articolelor este S, respectiv 36.

1. Camasa cu maneca lunga, nepurtata – VANDUTA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Camasa albastra cu maneca lunga Encoded (vine unpic mai larga), nepurtata – VANDUTA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. Top peplum Topshop cu broderie, purtat de cateva ori – REZERVAT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Top peplum Topshop simplu (acesta imi vine foarte stramt, e mai degraba un XS), purtat de cateva ori

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daca va intereseaza vreun articol, lasati un comentariu sau dati-mi un mail!

