Nu am mai postat de mult timp despre targurile de fashion si beauty, si cum oferta e bogata in perioada urmatoare, am gasit urmatoarele evenimente la care mie una mi-ar placea sa merg.

Asadar, in ordine cronologica:

  • V for Vintage – Celebrate Ten, Sala Dalles, 13-14 aprilie 2013, 11-20

photolvl1_v-for-vintage-celebrate-ten_events_posters_13_33613_large

Intrare 10 lei, dress code: sparkling 🙂

Este a 10-a editie a acestui targ, am mai fost si anul trecut – poze si impresii aici.

Mai multe detalii despre eveniment aici.

  • Yard Sale Serendipity, Ceainaria Serendipity Tea, 14 aprilie 2013, 10-18:30

afisa3_aprilie-1n

Nu am mai fost la acest targ pana acum, insa cred ca este destul de interesant – sunt numai haine vechi, purtate, si putem sa scotocim „in alte 15 dulapuri, cufere, valize pline de minuni”. Deci daca sunteti into real vintage, go for it.

Intrarea costa 7 lei si primim in schimb un ceai si posibilitatea de scotocire 🙂

Mai multe detalii despre eveniment aici.

  • Smart Shopping – Targ de haine fashion, vintage & accesorize, La Historia (Centrul vechi), duminica 21 aprilie 2013, 11-19

targ-haine-original-1n

Cred ca este prima editie a acestui targ, asa ca sunt curioasa cum o sa fie 🙂

Intrarea este libera, iar prin faptul ca la sponsori este Getts’ Studio deduc ca poate avem noroc si de o coafura noua 😉

Mai multe detalii despre eveniment aici.

  • Cloud no 9 Pop-up Store – In Bloom Edition, The Vault, 20-21 aprilie, 12-19

36140

Am intentionat inca de acum cateva editii sa ajung la acest targ, mai ales ca este recomandat de Dana Rogoz, dar nu am reusit.

Despre ce este vorba: „25 de tineri designeri de haine, pantofi, genti, bijuterii, in serie limitata sau unicat. Lor li se adauga creatori de cosmetice bio, delicaterie si decoratiuni interioare. Asa cum te-am obisnuit, vei primi cadouri, din ora in ora, din partea designerilor prezenti la eveniment, in cadrul tombolei CLOUD NO.9”

Intrarea este libera, iar mai multe detalii gasiti aici.

In alta ordine de idei, in mai va fi o expozitie pe care chiar nu vreau sa o ratez – Raw Generation Expo, organizata de Ligia Pop, si unde gasim multa mancare sanatoasa, raw, de gustat, de cumparat, si multe altele – detalii aici.

Totodata, am descoperit si un workshop care suna foarte interesant, numai ca mi se pare si foarte foarte scump:

36085

Despre ce e vorba: „Moda, kit de transformare de stil in trucuri care-ti iau numai 5 minute, candy-bar de poveste, dragalasenii care fac viata frumoasa, un spatiu chic si 2 ore de eleganta, inspiratie, transformari si moda, toate te asteapta la primele cursuri „5 minute” din luna aprilie.”

Si acum vine partea proasta – costa 250 de lei 😦

Mai multe detalii despre acest workshop aici.

