Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Stiti cataloagele Yves Rocher care sunt inserate mai mereu prin reviste? Eu una mereu m-am intrebat daca toate ofertele acelea sunt pe bune, pentru ca sunau to good to be true…

Mi se parea prea de tot sa primesc 3 seturi de bagaje, mini bagaje, parfumuri, etc, la doar 29, 49 de lei, sau ce oferte mai erau pe acolo… Asa ca am asteptat sa apara o oferta cu adevarat tentanta ca sa ma conving 🙂 Si a aparut:

DSCF4324Imagine preluata de pe blogul Alice Wonders

La 29 de lei un set de 3 bagaje, la 49 inca un cadou surpriza, iar la orice comanda rapida (?) rimelul Sexy Pulp! Chiar vroiam sa incerc acest rimel, auzisem si citisem multe pareri bune despre el.

Deci…am dat comanda (telefonic, sa fiu sigura ca se puna ca si comanda rapida), si am asteptat… Am citit ca mai multe fete au dat comanda, in trecut, si nu au primit coletul… Insa eu am dat comanda sambata, am primit sms ca a fost expediata miercuri, iar peste o saptamana am ridicat coletul.

Si da, chiar erau toate acele surprize, si una in plus 😛 Am dat comanda de 70 si unpic de lei, ca sa beneficiez de toate cadourile si de transport gratuit (care era numai pentru comenzile peste 70 de lei).

Asta am gasit in colet (nu am facut poza de grup cu produsele, asa ca arat pe rand):

Comandate de mine:

  • Set mini produse machiaj (20 de lei): demachiant, rimel, gloss

DSCN5644

  • Set mini Moment de Bonheur (31 de lei): apa de parfum, gel de dus, lapte de corp, plus un portfard foarte dragut

DSCN5646

  • Lotiune tonica Pure Calmille, cu musetel (13 lei)

DSCN5639

  • Gel de dus Jardins du Monde cu aroma da cafea (8 lei)

DSCN5637

Nu sunt fan geluri de dus (o sa scriu in curand si despre asta), insa mirosul acestuia e absolut demential!

Ce am primit cadou:

Cele 3 produse de mai jos, printre care mult doritul rimel Sexy Pulp (valoare 60 de lei), un roll on pentru ochi Cure Solutions (valoare 80 de lei), si un mini gel hidratant din gama Hydra Vegetal:

DSCN5648

Si bineinteles setul de bagaje 🙂

Asa arata cel mare:

DSCN5631

Cel mijlociu:

DSCN5632

Si cel mic:

DSCN5635

Nu va asteptati la cine stie ce, sunt foarte subtiri si nu foarte calitative, insa sunt folosibile 🙂 Ma bucur oricum ca le-am primit si ca Yves Rocher s-a tinut de cuvant, de acum stiu ca pot comanda cu incredere!

