Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Anul trecut mi-am cumparat foarte multe reviste cu cadouri – cel putin lunile martie, aprilie si mai au fost foarte bogate din acest punct de vedere si mi-am luat mai multe reviste ca niciodata 🙂 (puteti da click pe fiecare luna pentru a vedea ce mi-am luat).

Sper ca si anul acesta sa avem oferte care mai de care la reviste, incepand prin martie.

Totusi, am gasit cateva cadouri interesante si la revistele din luna februarie. Mi-am luat Marie Claire si Femeia, cu urmatoarele cadouri:

DSCN5626

Marie Claire cu mostre Mario Badescu a costat 12 lei, iar Femeia cu crema de maini a fost 10 lei.

DSCN5629

Per total sunt chiar multumita de achizitii: mi-am cumparat 2 reviste Marie Claire, prima cu Cellufirm Drops si Hydro Moisturizer with Vitamin C, iar a doua doar cu Strawberry Face Scrub – in mod normal stiam ca trebuie sa fie 2 mostre, nu stiu ce s-a intamplat de era doar una, dar toate revistele erau doar cu scrub si atat… 😦

Deja le-am folosit pe toate si pot sa spun ca imi place foarte mult Cellufirm Drops, si celelalte sunt ok dar cred ca doar pe acesta l-as cumpara full size. Am vazut pe undeva un comentariu conform caruia nu ar renta deloc sa cumperi aceste mostre la revista…da, clar, e si logic sa fie asa, mereu cand cumperi o cantitate mai mare de produs e mai ieftin, plus ca platesti de fapt revista, nu dai atatia bani doar pe mostra. In plus de asta, cu 24 de lei am putut incerca 3 produse MB, iar eu sunt foarte multumita pentru ca nu as fi dat cu siguranta 2,3 milioane ca sa le cumpar full size 🙂

Crema de maini de la Yves Rocher are un gramaj destul de mare, si chiar ramasesem fara crema de maini (am mereu vreo 3 – acasa, birou si in geanta :P). Miroase foarte frumos si ambalajul e super dragut 😀

Deci.. astept cu nerabdare luna urmatoare sa descopar cadourile!

