Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Am ajuns la cea de-a treia comanda iHerb! Si cu siguranta nu va fi ultima 🙂 Sunt foarte multumita de (aproape) tot ce mi-am luat de pe iHerb, si ceea ce imi place cel mai mult este ca imi ofera acces la brand-uri americane care nu cred ca vor fi aduse la noi prea curand: Real Techniques (pensule de machiaj super bune facute de fetele de la pixiwoo) si Physician’s Formula (o colectie de machiaj care apare de multe ori la favorites of the month printre bloggeritele americane).

Am scris despre prima comanda iHerb aici, si cu ocazia asta mi-am dat seama ca am uitat sa scriu despre a doua comanda 😀 Dar o sa fac in curand o postare despre toate produsele iHerb incercate.

Si acum, sa prezint coletul iHerb no. 3:

iHerb coletSunt dezordonate pentru ca nu am rezistat sa cotrobai prin colet inainte de a-i face poza 😀

Ele erau asezate foarte frumos, imbalate in saculeti, iar produsele care se puteau sparge erau in cutii separate, mai mici.

DSCN5548

  • In primul rand, am comandat ceai alb Just a Leaf cu 8 dolari si am primit un infuzor cu 2 dolari in loc de 9 –  in total 32 de lei pe cele 2 articole de mai jos:

DSCN5532

Nu am incercat niciodata ceaiul alb, sunt foarte curioasa:

DSCN5537

Nu stiam cum se foloseste un infuzor, dar e chiar simpatic 😛

poze 23 ian blog2

  • Tot la oferta era si balsamul leave-in Madre Labs, pe care l-am luat cu 3 dolari:

DSCN5544

  • Balsamurile de buze Madre Bees sunt 1 dolar, de fiecare data imi comand – si sunt bune! De data asta am luat cu rodie 😛

DSCN5549

  • Am incercat piatra de alaun si cumparata din Romania, dar aceasta e mai ieftina – 2 dolari, deci vreo 7 lei:

poze 23 ian blog3

Mare atentie cand va cumparati piatra de alaun, sa fie potassium alum si nu ammonium alum – cea din urma este un produs sintetic.

  • Si pentru dubla protectie, mi-am cumparat si piatra de alaun in forma lichida 🙂 Tot cu 2 dolari.

DSCN5554

  • Pe pastilele de mai jos am dat 2 dolari (vitamina D3 la oferta) si respectiv 9 dolari pentru suplimentul Natrol pentru cresterea parului, unghiilor si ingrijirea pielii. L-am inceput azi, sper sa fie bun.

poze 23 ian blog1

  • Si ajung si la Physician’s Formula, pe care le-am asteptat cu multa nerabdare. Mi-am luat o pudra Mineral Wear de fata, fara talc, cu SPF 16, nuanta Creamy Natural, cu 13.4 dolari = 43 de lei. Acelasi pret l-a avut si Glow & Mood Bosting Powder – o pudra iluminatoare care contine Euphoryl – extracte de plante care ne ajuta sa fim mai fericiti 😉 Dar am luat-o pentru faptul ca e pudra iluminatoare (si ca arata asa dragut, recunosc), la partea cu fericirea mai vedem. A, si trebuie sa mentionez ca pudra Mineral Wear am luat-o dupa ce am citit review-uri repetate pe blogul Georgia’s Mirror – a dat o gramadaa de comenzi pe iherb, deci puteti gasi pareri despre foarte multe produse.

DSCN5575Tot din gama Physician’s Formula mi-am luat un set de 3 cream eyeliners pentru ochi caprui – negru, maro si violet. Au fost 10.51 dolari, ceea ce inseamna aprox. 12 lei unul! Le-am incercat deja si sunt foarte bune – pigmentate, rezistente, waterproof, nu se misca intreaga zi!

DSCN5581

  • Daca comandati pe iherb nu uitati sa alegeti ceva din sectiunea Freebies, sunt produse oferite gratuit, 1/comanda. La fel, in sectiunea Trials gasiti produse foarte ieftine (reduse), iar la Daily & Weekly deals sunt oferte care expira – eu mi-am luat asa ceaiul + infuzorul.

Din sectiunea Freebies am ales o mostra de baza de machiaj Everiday Minerals:

poze 23 ian blog4

Si am primit cadou din partea iHerb niste pastile cu Omega3:

DSCN5563

Aceasta a fost cea de-a treia comanda iHerb, daca doriti sa comandati puteti folosi cuponul meu de reducere: GEV792. Reducerea este de 5 dolari pentru comenzi pana in 40 de dolari, si 10 dolari pentru comenzi peste 40 de dolari, dar doar la prima comanda! Transportul este 4 dolari  pentru comenzi peste 40 de dolari, ceea ce e foarte putin pentru un transport din State.

