• Sephora

Reducerila la Sephora au inceput inca de saptamana trecuta, cred ca am intrat din intamplare chiar in prima zi in care afisau noile preturi si stand-urile cu produse reduse.

Ca de obicei, la produsele Sephora era cea mai mare reducere – in general 70%, si 50%. Pentru produse gen Benefit, Too Faced, reducerea era de 30%. Mai erau reduceri pentru gama „Yes to…Tomatoes, Carrots, Cucumbers etc” si pentru brandurile mai scumpe: Clarins, Lancome, Clinique.

Pentru ca initial nu am vrut sa cheltui prea mult si m-a luat si prin surprindere descoperirea ca sunt reduceri la Sephora, mi-am luat atunci doar o oja 🙂 La 9.5 lei:

Oja Sephora

Si da, aveam nevoie de un intaritor de unghii, nu mi-am luat doar de dragul reducerilor 😛 Ceea ce nu pot sa spun insa si despre achizitiile de mai jos…: 😀

Pentru ca nu am nici o paleta Too Faced, pentru ca era redusa si pentru ca e utila in calatorii, mi-am luat Glamour to Go:

Too Faced Glamour To Go

Too Faced Glamour To Go

Are 8 farduri de pleoape, in culori foarte cuminti, 4 lip glossuri care chiar rezista!! si un blush. Din pacate nu ma tin minte pretul exact, insa neredusa era undeva peste 80 de lei, iar redusa era undeva peste 55…

Tot pentru ca erau reduse si nu am incercat niciodata, mi-am luat aceste nail patch de la Sephora, au fost putin peste 10 lei (chiar nu reusesc sa imi aduc aminte exact preturile…)

Sephora Nail Patch

Sephora nail patch

  • Douglas

La Douglas erau seturi de la Rimmel la preturi promotionale, un produs din set era practic gratuit. Eu mi-am luat cu 35 de lei un rimel si un eyeliner lichid.

Rimmel pachet reducere

RimmelSunt foarte curioasa in ceea ce priveste rimelul, eyelinerul l-am incercat si chiar nu ma prea descurc cu aplicarea…. 😀

Cam astea au fost achizitiile la reducere. Insa abia am plasat o noua comanda la iHerb si abia astept sa ajunga! 🙂

