Etichete

, , , , , , ,

Am mai abordat tema thrifting si in alta postare, pe care o gasiti aici, si revin la ea pentru ca weekend-ul acesta am descoperit o modalitate super ieftina de a cumpara haine topshop, atmosphere, si altele 🙂

S-a scris deja destul de mult de faptul ca foarte multe branduri din mall-uri fac hainele in fabricile din Romania, in sistem lohn. Acestea sunt date mai departe catre export si se vand in principiu in Occident, foarte rar am vazut in magazinele din Bucuresti haine made in Romania, insa in afara am vazut foarte multe. Nu as stii sa zic care alte branduri (in afara de Topshop si Atmosphere) mai au hainele fabricate aici, pentru ca multe s-au retras si s-au dus prin China 😛 Insa puteti citi mai multe despre acest subiect aici sau aici.

Cea mai la indemana varianta de a cumpara haine de firma la preturi mici sunt asa numitele thrift stores (cred ca noi le-am adaptat putin denumirea, pentru ca la baza inseamna magazin cu haine purtate si vandute in scop caritabil…), adica acele magazine unde gasim zara, bershka, topshop etc cu eticheta scoasa. Insa mai exista si varianta cumparaturilor la poarta fabricii! 🙂 Aici sunt adevaratele „afaceri” 😛

Save-Money-Shopping-for-Clothing-at-Thrift-Stores-1491Imagine preluata – http://budgetandbargain.blogspot.ro

Cateodata fabricile organizeaza mini-targuri, in altele sunt magazine de desfacere in curte, sunt mai multe modalitati de a cumpara astfel de produse, insa din pacate e cam greu de aflat cand au loc aceste targuri.

Eu am fost la unul in acest weekend, si sunt extrem de multumita de ce am luat de acolo, vedeti si voi mai jos, cu scuzele de rigoare pentru calitatea imaginii – sunt poze facute cu telefonul 😀

TopshopBluza Topshop

imagePeplum Topshop cu guler broderie

TopshopPeplum Topshop, simplu, albastru

AtmosphereCamasa Atmosphere, culoarea wine

wpid-20130113_204802.jpgRochie (nu mai stiu ce firma era :D)

Am uitat sa precizez 🙂 25 de lei orice bluza, 40 orice rochie 😉

