Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Nu am mai postat demult despre destinatiile de weekend, si adevarul este ca nici nu au fost evenimente din cele „targetate” de mine 😛

Insa in weekend-ul acesta avem 2 variante:

  •  La Brocante, 14-15 iulie, 14-20

Targ vintage, in Vintage Pub, cu intrare libera. Atmosfera Havana Style.

Mai multe informatii aici.

  • Coming out of the Closet, Libraria Bastilia, 14 iulie 17-23, 15 iulie 11-23 

Acest eveniment mi-a atras atentia in mod special – la inceput nu mi-am dat seama, insa este vorba despre fashion editori si/sau bloggerite care isi vand hainele si accesoriile 🙂 Eu m-as duce macar sa vad o parte din „sifonierul” lor, de curiozitate.

Mai multe detalii aici, iar in caz ca nu intelegeti despre ce este vorba, puteti citi aici direct de la cineva care isi va expune hainele.

 

