Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Am asteptat cam mult pentru postarea asta, dar adevarul este ca cele 3 parti ale Jurnalului de Calatorie in Spania mi-au luat foarte mult timp… 🙂 Daca vreti sa vedeti poze din Andalucia, click aici: Partea 1, Partea 2, Partea 3.

M-am dus in Spania cu gandul ca o sa vin cu un geamantan pliiin de haine, si ca sa nu ziceti ca vorbesc prostii, am plecat de aici cu un bagaj mic, de mana, pana in 10 kg si mi-am propus de acolo sa iau un troller pe care sa il aduc in tara in cala, platind evident suma corespunzatoare… Apropo, am constatat ca era mai bine sa platesc bagajul de cala dus intors din Romania, online, decat sa il platesc doar pe cel pentru intors, direct la aeroport (to remember).

Din pacate, nu prea am avut timp de shopping, va puteti inchipui, avand in vedere ca am vizitat 4 orase intr-o saptamana 😀 Deci nu m-am intors cu trollerul plin de cosmetice si haine, ci plin de borcanele de Dulce de leche (cel mai bun desert ever).

Totusi, mi-am luat si eu cateva lucruri 😀 am incercat sa ma focusez pe ce nu se gaseste la noi:

Si am sa le iau pe rand:

  • Cosmetice

Lotiune de soare Piz Buin – de corp (SPF 15) si de fata (SPF 30)

A costat in jur de 28 euro si era la promotie:

De fiecare data cand merg in strainatate imi cumpar lotiuni de protectie de la Piz Buin, it’s a must. Inainte nici nu aveam asa ceva la noi, iar de cand au bagat in farmacii (nu mai stiu acum exact in care farmacie se gaseste) nu am apucat sa merg sa vad cat costa, dar sunt aproape sigura ca mai mult…

Servetele demachiante Olay

Despre servetelele demachiante de la Olay am citit pe diverse bloguri din strainatate ca sunt preferatele in materie, deci trebuia sa incerc si eu. Nu stiu insa daca le-am nimerit pe cele bune, deoarece acestea sunt uscate:

Si se umezesc inainte de a te sterge pe fata. Fac spuma si curata destul de bine fata, ochii nu prea (mai ales la un machiaj mai heavy). Insa marele plus mi se pare faptul ca nu exista riscul sa se usuce odata desfacute.

Acestea sunt instructiunile (daca cineva e chiiiaaar interesat, o sa si traduc :D):

Nu imi plac insa deloc ingredientele (which should be normal pentru astfel de produse):

Pret: 3.95 euro.

Fixativ Laca

Nu l-am luat ca nu mai aveam fixativ, ci pentru ca este inedit: are 3 capace inter-schimbabile (nu stiu daca e corect cuvantul), unul pentru mentinerea coafurii, unul pentru breton si suvite mai mici care trebuie fixate, si unul pentru volum… Sunt curioasa daca chiar e vreo diferenta cand schimb capacele…

L’Oreal BB Cream Nude Magique

De acest produs sunt ceeel mai incantata 😀 Nici nu stiam ca exista, cand l-am vazut la promotie in El Corte Ingles, la 10 euro (la care se adauga si reducerea de 10% pentru straini, sa nu uitati sa cereti cartonasul cand ajungeti intr-un magazin din acest lant). Bineinteles, review coming soon!

Crema anticelulitica, Ulei de corp si Gel de dus cu particule aurii – Deliplus

Deliplus este o marca des intalnita in supermaket-urile spaniole, au de la sapunuri la geluri de dus si creme anticelulitice.

Mi-am luat setul cu particule aurii cu gandul la acel ulei de corp de la Sephora despre care am scris mai demult aici. Despre crema anticelulitica nu are rost sa zic de ce am luat-o 🙂

Sampon John Frieda + Masca Aussie

Click pentru marire

Imi doream de ceva timp sa incerc un produs John Frieda, si cum la noi se gaseste greu si doar online, am profitat de ocazie. Mai ales ca a fost si destul de ieftin, in jur de 5 euro.

Masca Aussie m-a atras pentru ca era la loc de cinste, cu reflectoarele pe ea cum s-ar zice, si are si un nume foarte sugestiv si datator de sperante. A fost tot in jur de 5 euro.

Sampon + balsam + protector caldura – Tresemme

Click pentru marire

Intrat in supermarket. Vazut Tresemme la raft. Pret minuscul. You know what happened next 🙂

Mi-as fi luat mai multe, dar samponul si balsamul au fiecare cate jumatate de litru, si mi-era ca se mai si sparg in bagaj. Ceea ce s-a si intamplat din cauza sistemului de inchidere, noroc ca le pusesem intr-o punga.

  • Fashion & Accesories

Bratara no name

Cercei Blanco

Super magazin – Blanco, preturi in jur de 15 euro la haine gen Zara, Stradivarius and Co. Am luat acesti cercei pentru a-i purta cu parul desprins, doar intr-o ureche (cercelul doar intr-o ureche, adica :P).

Plic/portofel Naf Naf

Era cadou la o revista, dar shhhh…. 😀

Camasa no name

Click pentru marire

Doar 10 euro… puteam sa rezist? 😛 Imi place ca are nastureii la spate. Si culoarea. Si materialul. Si gulerul alb.

Geanta no name

Am gasit-o la reducere, doar 10 euro, si cum nu aveam nici o geanta culoarea asta…

Sticla de parfum artizanala

Aceasta mini sticluta de parfum (cred ca asta este…) am gasit-o pe undeva pe langa Alhambra, in Granada, intr-un cartier ce mustea a aer arab (maur daca e sa fim precisi). Mi-a placut foarte mult si am luat-o. Fara sa am nevoie 🙂

