Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Pe majoritatea blogurilor am vazut vorbindu-se de Eco Tools, iHerb si, mai nou, Real Techniques. Pentru ca imi doream de mult sa incerc pensulele Eco Tools, am intrat sa dau comanda pe iHerb si am constatat cu o imensa bucurie ca distribuiau si pensulele Samanthei de la Pixiwoo (urmaresc canalul lor de pe youtube de mult timp si mi se par super profi) – Real Techniques. Drept urmare, am facut comanda pentru 2 seturi de pensule, unul de la Eco Tools si unul de la Real Techniques. Acum mi-am dat seama ca ambele sunt pentru ochi si au mai mult sau mai putin aceleasi utilizari, nu stiu ce a fost in capul meu atunci, dar…. 😀 Macar pot sa fac o comparatie intre ele.

Si acum, sa va arat ce am primit 🙂

Click pentru marire

Coletul continea 2 seturi Real Techniques: Your Eyes/Enhanced Starter Set, un set Eco Tools: Eye Brush Set, si 2 pensule Eco Tools, pentru blush si pentru fond de ten. Dupa cum cred ca v-ati dat seama, comanda nu am dat-o singura ci impreuna cu 2 colege (ca doar nu imi comandam 2 seturi de una singura :P).

La fiecare comanda se poate alege, gratuit, o mostra din cele disponibile pe site in sectiunea Freebies. Eu mi-am ales un balsam de par de la Aubrey Organics, si pe langa asta cei de la iHerb ne-au cadorisit cu un ceai verde organic si un centimetru 😀

Pensulele de la Eco Tools

Setul este pentru calatorie, contine 5 pensule + husa (travel case) cu oglinda incorporata, la pretul de 7.22 dolari (inseamna 26 de lei, la cursul la care m-au facturat – not related to cursul BNR, evident). Pensula de blush a fost 6 dolari (22 de lei) si cea de fond de ten 5 dolari (18 lei).

Pensulele Eco Tools se numesc asa pentru ca au peri sintetici (taklon) cruelty free, manerul este din bambus si aluminiu reciclat, iar husa este din bumbac 100% 🙂

Pensulele Real Techniques

Setul Starter Set pentru ochi contine 5 pensule + toc, si a costat 18 dolari (65 de lei).

In general aceste pensule sunt foarte laudate, inca nu le-am incercat dar sunt sigura ca ma vor impresiona placut.

Mi se pare foarte ingenios faptul ca tocul se transforma si intr-un fel de stand, permitand o utilizare mai usoara, see below:

Si la final, un tutorial despre cum se foloseste setul Real Techniques (care mi se pare foarte useful):

De pe iHerb sincer nu m-a mai tentat nimic, am vazut ca fetele cu bloguri isi iau de obicei si suplimente, dar cum eu sunt sceptica si in ceea ce priveste suplimentele din farmaciile noastre, cu atat mai mult sunt sceptica in ceea ce priveste suplimentele de pe un site din America… Maybe I’m just paranoid.

Recomand iHerb, transportul este DOAR 4 dolari (pana si in Romania costa mai mult), pentru cumparaturi de peste 40 de dolari, si se ofera si o reducere de 5 dolari pentru first order. Deci practic am avut parte de transport gratuit si discount 1 dolar 🙂

Am avut ceva emotii pana a venit coletul, e drept, mai ales ca am vazut ca au fost si cazuri in care nu a mai venit deloc, si de asemenea am inteles ca depinde si de bunavointa celor de la Posta. E important de mentionat ca aceste colete de la iHerb vin la posta normala. Al meu a ajuns la OP 2, si nu am intampinat probleme.

Comanda am dat-o pe 11 iunie si avizul a ajuns in cutia postala pe 29 iunie – inseamna 14 zile lucratoare.

Am de gand sa mai comand cu siguranta, mai ales daca imi vor placea pensulele. Pentru cine doreste sa comande de pe iHerb si sa beneficieze de reducere de 5 dolari la prima comanda, trebuie sa introduca codul GEV792. Acest lucru ma va ajuta si pe mine, inca nu stiu cum :D, dar as aprecia sa folositi codul de mai sus.

