Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dupa cum ziceam si intr-un post anterior, Cutia Verde era una dintre cutiile pe care le asteptam cu nerabdare. Cand a aparut cea de iunie si am vazut ca este un numar limitat de cutii, m-am grabit sa o comand 😀

Pentru ca am optat pentru varianta cu ridicare de la sediu (am salvat 7 lei, 42 in loc de 49), am mers undeva pe la Piata Muncii si am ridicat Cutia din showroom-ul BioBunatati, care arata foarte dragut, sincer. Totusi, mi-am dat seama ca benzina pana acolo e foarte posibil sa ma fi dus cu muult peste 7 lei (plus timpul irosit in aglomeratia din Bucuresti), asa ca next time optez pentru curier 😀 Insa a fost ok pana la urma pentru ca am mai cumparat de la fata locului si o piatra de alaun.

Si acum trecem la poze 🙂

Asa arata Cutia (very eco :P)

Acestea sunt toate produsele primite:

Si acum le luam pe rand:

  • Borseta Cattier

 

  • Sampon bio pentru uz frecvent Cattier, mini-size

Click pentru marire

  • Gel de dus bio tonifiant Cattier, mini-size

Click pentru marire

  • Gel pentru igiena intima Bioclin Liquigel, mini-size X 2

Click pentru marire

  • Crema bio protectie solara Soap Mill, mini-size

  • Detergent bio pentru vase Earth Frienly Products, mini-size

  • Chestii de mancat/baut:
  1. Baton ovaz Ma Baker
  2. Suc acidulat bio Hollinger
  3. Ceai Sonnentor
  4. Cioco calda

  • Mostra

Aceasta a fost Cutia Verde de iunie! Mi s-a parut oarecum normal sa calculez daca merita banutii, si concluzia este ca da (mai jos un mic calcul, ca doar la serviciu numai cu cifre lucrez… :D):  sampon 11 + gel de dus 4 + crema spf Soap Mill 30 + detergent vase 4.5 + baton ovaz 6 + suc Hollinger 5, fara a adauga borseta, gelul intim ca nu am gasit pret, si ceaiul si ciocolata, iese un total de 61 de lei.

  • Ce mi-a placut

varietatea mare de produse, faptul ca nu sunt numai cosmetice (de fapt produsul preferat a fost detergentul de vase)

– faptul ca produsele sunt bio si intentia acestei Cutii Verzi este, cred, sa ne indemne pe toti sa traim, sa mancam, sa bem si sa ne ingrijim cat mai bio, respectandu-ne corpul si respectand natura

– m-a determinat sa cumpar produse pentru casa bio – detergent de vase, detergent de rufe, si solutii de curatat diverse suprafete (te simti incredibil de bine stiind ca folosesti produse fara o multime de chimicale)

– pretul, faptul ca este intr-adevar mai ieftin decat daca as lua independent produsele

  • Ce nu mi-a placut

Nu as putea sa zic ca e ceva ce nu mi-a placut, dar mi-ar fi placut sa primesc mostre in loc de mostra :). Totodata, singurele produse full size au fost batonul si sucul, mi-ar fi placut mult mai mult sa fie unul din produsele Cattier sau gelul intim (nu zic de Soap Mill pentru ca este foarte scump :D, dar ar fi fost ideal).

Ca si concluzie, nu zic decat ca mi-am comandat deja cutia de iulie (mai aveti timp pana pe 30 iunie), si ca sunt foarte bucuroasa ca mi-a deschis ochii cu detergentul de vase 🙂

P.S. – In cutia de iulie gasim lotiune de corp Cattier, sapun, solutie de curatat suprafete, nuci de sapun (asta e the main reason pentru care am comandat, va recomand sa cititi despre ele aici sau aici), precum si altele. Lista completa si mai multe detalii aici.

 

