Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , ,

In sfarsit, am ajuns si la ultima parte 🙂 M-am gandit sa dedic aceasta parte unui loc despre care nu am apucat sa vorbesc pana acum, precum si unor amintiri/poze care nu au neaparat legatura cu un loc anume. Veti vedea mai jos despre ce este vorba.

  • Cabo de Gata

In primul rand, in afara de cele 4 orase vizitate – Alicante, Granada, Sevilla, Valencia, am vizitat si o rezervatie naturala – Cabo de Gata-Nijar.

Ideea era sa facem o ultima baie pana intram de tot in continent (Granada si Sevilla). Insa baie nu am facut pentru ca era prea rece apa, si am avut parte si de tot felul de incurcaturi pentru ca aveam in cap un cu totul alt concept de rezervatie naturala 🙂

Mai tarziu abia am aflat ca aceasta Cabo de Gata este o rezervatie unde ai ce vedea mai mult sub apa, si noi cautam pe uscat si ne intrebam de ce au innebunit astia si au numit asa un pamant sterp „rezervatie” 😀 Dar uitandu-ma acum la poze nu regret ca am trecut pe acolo, satucele acelea din rezervatie chiar erau speciale, si tot mai tarziu am aflat ca stancile de pe malul marii sunt formate din roci vulcanice.

La momentul respectiv am ramas cu un gust tare amar pentru ca am ocolit atat de mult din drum pentru (aproape) nimic – am vazut la un moment dat totusi niste pasari flamingo. Tot momentul a fost incununat de discutia cu o romanca pe care am intalnit-o intamplator in satul Cabo de Gata, incerc sa redau mai jos discutia 🙂

Noi: Si ce e de vazut pe aici?

Ea: Pai…asta! Ce vedeti acum.

Noi: (dupa ce ne uitam unpic in jur nedumeriti) Aha… Dar animale, plante, nu sunt pe aici prin rezervatia asta? Sau e rezervatie de ce anume?

Ea: Pai… (aratand niste tufisuri unpic mai incolo), ba sunt animale: iepuri, sarpe, soparle….

🙂 Va dati seama ce incantati eram ca am batut atata drum sa vedem niste tufisuri unde se presupune ca erau iepuri si serpi si soparle. Anyway, lasand ironia la o parte, daca aveti de gand sa mergeti la aceasta rezervatie, recomand scufundarea in apa ca sa vedeti ceva. Chiar se organizeaza scufundari acolo si am inteles ca este frumos (asta tot mai tarziu am aflat). Si ca sa nu fiti la fel de derutati ca si noi, care nu intelegeam unde incepe rezervatia, unde se termina, si in ce consta, este vorba de mai multe sate care formeaza aceasta rezervatie, printre care Cabo de Gata si San Jose (pe care le-am vizitat si noi, ultimul e ca un sat de poveste).

Asta e harta rezervatiei:

Si acum, poze din rezervatie:

Cea mai frumoasa plaja vazuta de noi in Andalucia (la cat am mers ca sa o gasim, ne-a facut sa ne gandim la superbele plaje din Grecia pe care nu te chinui deloc sa le gasesti)

San Jose

Un sat arabesc intalnit in rezervatie (nu stiu numele)

Reminds us of Don Quijote 🙂

  • Diverse

Si acum, diverse momente din timpul calatoriei:

Sepie la gratar, unul din deliciile incercate in Spania (din pacate la paella am uitat sa fac poza :D)

 

Drum de acces la plaja (mi s-a parut foarte interesant sa treci prin ditamai conducta 🙂 )

Grafitti

Taurul, un simbol omniprezent pe soselele Andaluciei

 

 

 

 

Padure de cactusi

Special cloud effects

Sunt foarte mandra de efectele surprinse, prima poza este o cupola formata de nori deasupra castelului Santa Barbara din Alicante, iar ultimele 3 poze sunt cu orasul in ceata (habar nu am ce oras, dar nu asta e ideea :P).

