Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Stiu ca „weekend-ul” meu din titlu incepe de joi, dar nu am vrut sa stric obiceiul de a-mi numi astfel postarile legate de evenimente 🙂

So, ce avem acest weekend, care incepe de joi 😀

  • The One & Staccato Shopping Night, 21 iunie, incepand cu ora 18:00 

Staccato este un magazin de pantofi de care nu auzisem pana acum, dar m-am interesat putin si modelele sunt dragute, iar preturile pe la 200 de lei (daca nu ma insel… sursa nu e foarte reliable). Cu reducerea de 30%, sa zicem ca merita, dar o sa ma conving la fata locului.

In plus de asta, sedinte de manichiura si hairstyling 😀 Mi-ar prinde bine o mani noua ca sa fiu sincera…

Mai multe despre eveniment aici.

  • Designer Pop-up store, Joie de Vivre, 23 iunie, 12-19

Nu am mai fost la un astfel de eveniment pana acum, in esenta este vorba despre prezentarea colectiilor Laura Lazar (haine), Smiling Shoes (pantofi) si Carla Szabo (accesorii).

Mai multe despre eveniment aici.

