Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Sambata a fost o zi foarte aglomerata, dupa cum spuneam si in postul anterior am reusit sa ajung si la Fashion Bazaar, si de asemenea la Vintage Bijoux in Vintage Pub (Centrul Vechi), Glow si un fel de thrift store pe Regina Elisabeta (inca am o dilema legata de thrift stores, si anume daca este vorba strict de haine SH sau nu…poate ma voi lamuri la un moment dat 🙂 ).

  • Fashion Bazaar

De la Fashion Bazaar mi-am cumparat 2 lucruri (le-ati vazut intr-un fel de preview in postul anterior cu event review-ul):

Am dat 65 de lei, si mi-am luat o oarecare teapa pentru ca pe eticheta ei scria 10 lire 🙂 Dar nu e bai, ca nu stiu cand si daca mai ajungeam eu la Primark (de acolo e bluzita).

Click pentru marire

All in all, imi place foarte mult detaliul de la guler, desi aproape am auns sa colectionez bluzite cu gulere de genul…

Second item purchased de la Fashion Bazaar este o rochita foarte delicata, creata de Tess Chiscop:

Detaliu cu fata:

Click pentru marire

Detaliu cu spatele:

Imi place foarte mult rochita, si in general creatiile Tes Chiscop, erau niste fuste superbe la standul ei. E drept, nici pretul nu e unul care ar putea fi considerat abordabil de multa lume, dar parerea mea este ca merita. Eu de exemplu am dat 180 pe aceasta rochie, unii au zis ca e mult, altii acceptabil, iar eu cred ca e ok 🙂

  • Vintage Bijoux

Targul din Vintage Pub a fost mult mai mic decat Fashion Bazaar, iar intrarea era libera (spre deosebire de 10 lei la Fashion Bazaar). Eram convinsa ca nu gasesc nimic sa imi iau, insa am pus la intamplare pe cap o bentita si cu ea am ramas 🙂 M-au pacalit fetele ca imi sta bine 😛

Ceea ce imi place la bentitele de genul acesta este ca se pot purta foarte usor ca si colier (am mai aratat ceva de genul aici):

  • Glow

A inceput sa imi placa din ce in ce mai mult magazinul asta, gasesc la preturi de 40 de lei bluzite foarte interesante, precum si cea de mai jos:

Este primul lucru cu animal print pe care mi-l cumpar, deci inseamna ceva – mi-a placut foarte tare, si are si un detaliu dragut la spate (cu „vedere”):

  • Thrift store

Revin la dilema mea – pentru mine thrift stores sunt acele magazine unde gasesc zara, asos, topshop etc, cu eticheta scoasa eventual. Nu stiu daca e corect sau nu, dar eu asa m-am obisnuit. Anyway, ma gasit intr-un astfel de magazin o rochie draguta, de la Atmosphere (tot animal print, culmea – de la 0 la 2 dintr-un foc), la 65 de lei.

Click pentru marire

The end

