Etichete

, , , , , , ,

Am vrut neaparat sa ajung la acest eveniment pentru ca am fost si la editia precedenta (am scris impresii aici) si chiar mi-a placut. Si de data asta am si ajuns acasa cu ceva, nu doar cu cadoul promis celor care se imbraca conform dress code-ului 🙂

Dar first things first –  mai jos am pus pozele cu cadourile primite de mine si o prietena, mai exact bijuterii Millefiori:

Este vorba de 2 pandative, din sticla (de Murano, probabil, dar chiar nu stiu sigur).

Cat despre expozanti, au fost plus minus cam aceiasi ca data trecuta, ceea ce pe mine m-a bucurat pentru ca „ochisem” cateva lucrusoare dragute. Si de data asta am ajuns de dimineata, ceea ce a fost foarte bine – nu era aglomerat, nu strangea nimeni (se apuca sa stranga mai repede decat ora de terminare, ceea ce e unpic aiurea).

Cam asta era atmosfera la Cafepedia, locul unde a avut loc targul, pe la ora 12:30:

Si acestea sunt lucrusoarele care mi-au placut si le-am probat (2 mi le-am cumparat, 2 nu – detalii intr-o postare viitoare 😉 )

Scuzati fundalul, dar la targuri o mare problema o constituie cabinele de schimb – ori nu exista, ori e la baie sau in vreo bucatarie mai mica 🙂 Aici au fost ultimele 2 cazuri.

