Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

Revin din nou la subiectul „ce e de facut weekend-ul asta” 🙂 Si din fericire, avem ce!

In primul rand, un nou targ fashion:

  • Fashion Bazaar, 9 iunie, 11-19

Mi-a placut foarte mult ultimul targ Fashion Bazaar (am scris impresii aici), asa ca voi merge aproape sigur si la acesta (insa voi merge de dimineata, pentru ca am constatat ca nu e bine sa merg spre sfarsite, v-am povestit de ce :P).

Intrarea este 10 lei, iar dress code-ul este stilul navy. Deja toata lumea stie ca sunt obsedata de dress code si il respect no matter what (sau macar ma chinui :P), insa va sfatuiesc sa purtati ceva navy pentru ca primiti si un cadou garantat 🙂 Eu data trecuta am primit, si inca unul foarte dragut.

Mai multe detalii despre eveniment aici.

  • Detectivii Veloverzi, 9 iunie, incepand cu ora 10

Este un fel de treasure hunt eco, mi se pare un eveniment foarte dragut si distractiv, pentru toate varstele. Participarea este gratuita – exista 2 trasee: unul in parcul Herastrau, mai usurel, care se poate face pe jos, cu bicicleta sau rolele (pot participa si copii si bunici), si unul prin oras, doar cu bicicleta proprie si personala, mai greut, adresat adultilor si tinerilor. Premiul cel mare la traseul prin oras este o excursie la Venetia! 😀

Mai multe detalii aici sau aici.

 

Si la final, desi nu ma pasioneaza de fel, poate vreti sa va trimiteti iubitii/sotii la plimbare cat timp va delectati la targul fashion 😉

  • Bucharest Wheels Arena, 8, 9 si 10 iunie, 10-22

Mai multe detalii aici.

P.S. – Este un targ de haine zilele acestea si pe langa Piata 1 Mai, am vazut un afis ieri, insa nu gasesc pe internet informatii referitoare la acest targ. O sa incerc sa fac o poza afisului vazut de mine, imi amintesc ca era vorba despre producatori romani….

Update: Am mai aflat de un targ: Vintage Bijoux in Vintage Pub – mai multe detalii aici.

