Etichete

, , , , , ,

Ieri, dupa un somn luuung, una din primele mele griji a fost sa verific daca a aparut Lulu Box (una din Beauty Box-urile despre care povesteam aici). Asa am ajuns pe site-ul lulubox.ro si CRED ca am nimerit pe o pagina test, pentru ca ieri arata ca si cum putea fi comandata cutia! Iar astazi vad ca iti cere o parola ca sa intri pe site (foarte ciudat…)

Imi pare rau ca nu am facut print screen ieri la site, dar nu ma gandeam ca am nimerit din greseala pe ceva secret 😛

Nu imi amintesc prea multe, nici nu stiu daca asa va fi cutia sau nu, insa era 50 si ceva de lei, continea DOAR mostre si mini size-uri, toate din Sephora, iar printre cele 5 produse din iunie erau un tinted/beauty balm de la Too Faced, si 2 produse de ingrijire pentru pielea cu riduri…

Sincer chiar nu stiu ce se intampla ieri cu pagina lor, insa va impartasesc ceea ce am vazut acolo… Poate era secret national si eu il deconspir 😀

Sper insa ca nu va fi asa, pentru ca nu stiu cine ar da 50 si ceva de lei pe mostre si mini size-uri…

