Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Astazi a sosit pachetelul mult asteptat! Nu pot sa va spun cu cate nerbadare am desfacut cutiuta, si ce mult mi-a placut cum arata!

Cutia este intr-adevar foarte draguta, am o multime de idei despre cum as putea sa o refolosesc, iar atentia pentru detalii m-a impresionat, o sa vedeti mai jos in poze despre ce este vorba.

Asadar, va prezint Pink Box de Mai:

Cutia arata adorabil si in interior, cu mici stelute. Cum am deschis-o m-a intampinat o felicitare Pink 🙂

Click pentru marire

Produsele din Pink Box-ul meu:

Click pentru marire

Fiecare produs este insotit de un cartonas cu prezentarea acestuia, precum si pretul produsului intreg (ceea ce este foarte tare!).

Cele 2 produse full size au fost un unt de corp Thai Spa si un fard Il Makiage multi-purpose 😉

Click pentru marire

Nuanta fardului Il Makiage este Mist, si poate fi folosit ca fard de ochi, de sprancene, de obraz, iar in contact cu apa devine eyeliner. Mi se pare foarte interesant, numai ca as fi preferat alta nuanta…

Click pentru marire

Cele 3 produse mini size au fost o crema de fata anti stres Bruno Vassari, o pasta de dinti Himalaya si o masca pentru cosuri Mario Badescu.

Click pentru marire

Click pentru marire

Click pentru marire

  • Ce-mi place:

– cutia

– atentia pentru detalii

– faptul ca s-au tinut de cuvant in ceea ce priveste livrarea

– felicitarea

– cartonasele cu informatii despre produse si faptul ca afiseaza pretul

– raportul destul de bun dintre pretul produselor si pretul Pink Box

– calitatea brand-urilor

  • Ce nu-mi place:

– ma asteptam sa fie mai variate produsele, am primit aceleasi produse, in exact aceleasi culori, cum a primit si o prietena

– faptul ca telefoanele de confirmare s-au dat in jur de ora 22:00, o ora destul de tarzie

Sunt curioasa sa vad ce au mai primit si alte fete in Pink Box-ul lor! 🙂

