Etichete

, , , , , , , , ,

Cred ca deja au devenit un obicei postarile cu „Destinatii de Weekend”, o sa le fac in curand o categorie speciala.

Nu stiu cum se face, dar in ultimele 3,4 weekend-uri am avut mereu cate un targ fashion, ceea ce este foarte imbucurator.

Ce avem weekend-ul asta:

  • Absolutely Fabulous Fashion & Vintage Fair, 20 mai, 11-20

Am tot auzit de aceste targuri, nu am mers niciodata pana acum, insa duminica asta intentionez sa semnez condica 😀

Unde: Str. I.L.Caragiale, nr. 32

Intrare: 10 lei

Dress code: cotton candy & floral print

Mai multe detalii aici si aici.

  • Noaptea muzeelor. 19 mai 2012

Un eveniment mult asteptat de foarte multi oameni, pentru lista muzeelor care participa click aici.

As vrea sa profit de ocazie si sa vizitez Antipa, pentru ca inca nu am apucat de cand s-a renovat, insa tare mi-e ca gandul asta il au inca foooarte multi oameni 😛 La Antipa incepe la 18:00.

  • Kilipirim, targ de carte, 17-20 mai, 10-18

Mai multe detalii despre acest targ de carte aici.

 

 

 

