Etichete

, , , , , , , , , , , , , , ,

Am avut surpriza foarte plăcută la postul meu anterior legat de cadourile oferite de reviste (găsiţi aici postarea) să văd că foarte multă lume este interesată de acest subiect.

Revin aşadar cu o postare referitoare la revistele pe care mi le-am luat luna aceasta şi cadourile oferite împreună cu ele:

  • Beau Monde, 18 ron

Unul din cadourile oferite de Beau Monde este un toc de ochelari, erau mai multe culori însă mi-a plăcut foarte mult aceasta:

Tocul este din piele, e frumuşel, însă nu încap în el decât ochelarii de vedere, pentru cei de soare nu prea sunt şanse să îi pot inghesui 😀 În plus de asta, a fost una din cele mai scumpe reviste. Nu pot să zic că regret, însă asta se datorează numai faptului că imi place foarte mult culoarea 😛

Mai jos testul cu ochelarii:

Cei de vedere, care încap…

Şi pot închide tocul:

Şi cei de soare, care încap să zicem…

Dar nu pot închide sub nici o formă:

  • Ce se întâmplă doctore?, 11 ron

Aceasta a fost prima revistă pe care mi-am cumpărat-o, cum puteam rezista unei truse cu 18!!! farduri? Am refuzat să ascult vocea care tot zicea că nu au cum să fie bune, sunt no-name, etc, însă mărturisesc sincer că nu îmi place această trusă, am încercat să folosesc 2 nuanţe şi nu am văzut aproape nimic pe pleoape. Cu toate astea o prietenă de-a mea s-a machiat într-o zi cu această trusă şi se vedea chiar bine, nu ştiu cum a reuşit…

Aşa arată paleta:

Click pentru mărire

Pentru swatch-uri – găsiţi pe blog-ul RussianGirl, click aici.

Pentru că nu îmi place paleta (sunt sinceră, am scris mai sus de ce), dacă este cineva totuşi care doreşte să o încerce, o dau cu 5 lei oricui din Bucureşti (altfel ar fi transportul mai mult decât produsul).

Lăsaţi un comment sau contactaţi-mă pe mail.

  • Story, 9 ron

Din  cauza paletei CSÎD, nu am mai vrut să aud de palete de farduri cadou, însă când am văzut la o colegă paleta Radiance de la Story mi-au plăcut atât de mult culorile şi consistenţa, cu totul altfel decât a fardurilor de la CSÎD, încât m-am dus imediat şi am cumpărat revista, la DOAR 9 lei! Chiar e un preţ bun, aş mai da o dată. Din păcate paleta mea era fără aplicator, dar nu e bai că oricum tot pe ale mele le foloseam.

Am încercat şi un mic swatch, dar găsiţi unul mai complet tot la RussianGirl, aici.

That’s all for MAY

 

 

