Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, in acest weekend amatoarele (sau amatorii) de fashion si beauty au fost rasfatati – am avut Cosmobeauty pe de o parte si V for Vintage pe de alta parte.

Din pacate nu am reusit sa ajung decat la V for Vintage, unde impreuna cu o prietena, Iulia, am stat de la 3 pana pe la 7 😀

Am platit la intrare 10 lei, dupa care am inceput sa exploram. Mai intai, am degustat gelato Venchi (not a big thing really, just an ice-cream 😀 cu nume mai fancy ce-i drept), apoi am stat 2 ore la coada la impletit, pentru ca tipul de la Maison Esthetique facea niste coafuri cu adevarat deosebite.

Cei de la Maison Esthetique la lucru:

In acest timp de asteptare am baut un campari Aperol (bine ca nu eram cu masina, imi pare rau Iulia… :P), am rasfoit revista Shopping Report si ne-am uitat la capodeperele din codite impletite, incercand sa furam meserie, dar nu prea ne-a iesit.

Dupa ce ne-am ales amandoua cu niste coafuri mai altfel (nu stiu de ce, dar parca altora mereu le sta mai bine, u know the feeling?), am vrut sa imi fac si unghiile la standul Avon unde aveau un galben pal foarte frumos pe care eu acasa nu il am in colectie…Insa tipa de la stand s-a gasit tocmai atunci sa plecein pauza 🙂 Asa ca am lasat-o balta.

In sfarsit, dupa ceva timp, am reusit si noi sa ajungem sa ne uitam efectiv la haine! Erau cam aceiasi vanzatori de la Fashion Bazaar despre care am scris aici, cam aceleasi haine – insa mie chiar imi plac si astept cu nerbadare urmatorul targ pentru ca niciodata nu am bani destui sa imi iau tot ce vreau 🙂

Erau haine hand-made, haine de la asos si alte firme din afara, si haine vintage pe bune, mai putine insa decat ma asteptam la un event dedicat vintage-ului.

Insa a fost chiar ok, mi-a placut, mai ales ca m-am ales pentru cei 10 lei cheltuiti la intrare cu o coafura noua, un campari destul de bun, o revista de rasfoit acasa, si bineinteles cu buna dispozitie.

Va las cu mai multe poze:

Parul meu, after (e un pic dutchy, nu?)

Si dintr-o parte:

Si din faţă, dar fără faţă 😛

Am cerut in mod expres sa am fruntea acoperita, asa ca asta am avut 🙂

Parul Iuliei, in alt stil:

Si pentru ca dress code-ul a fost „cat mai colorat” iar cuvantul de baza a fost „portocaliu„, m-am conformat:

Bluza e achizitionata cu o seara inainte, din H&M,la 29 de lei.

Mi-am asortat pana si machiajul ochilor la eveniment:

Am folosit paleta Beauty UK, Amazon, una din favoritele lunii Aprilie. Stiu ca nu prea ma pricep la realizat machiaje elaborate, de aceea nici nu postez LOTD-uri, insa that’s me!

Si cea mai mare descoperire a zilei – o bentita metalica de la Stradivarius pe care am dat 25 de lei si poate fi folosita cu succes ca si colier, convingeti-va mai jos:

Sunt foarte incantata de cat de versatila este!

Cam atat de la acest eveniment, see u at the next one!

