Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • TOP Beauty

Luna asta m-am indragostit de paleta Beauty UK – Combo Palette Amazon:

A costat 21 de lei si sunt extrem de incantata – de farduri, de cele 2 tusuri crema de pleoape, de pensule, si mai ales de faptul ca nu iti mai trebuie decat un rimel si e gata look-ul pentru ochi 😉 Mai ales ca pentru mine e foarte important creionul sau tusul de pleoape, fara el mi se pare incomplet machiajul ochilor.

Paleta am cumparat-o de pe makeup-shop, recomand acest site, sunt super profesionisti si stiu sa se poarte cu clientii lor.

  • TOP Videos

Luna asta am fost unpic obsessed cu DIY-urile (si cred ca voi mai fi :D).

Cum sa va faceti Ombre Manicure

Cum sa va faceti Ombre Shirt

Cum sa va faceti balerinii mai „interesanti”

And finally, o coronita pentru par din metal, foarte draguta:

Cu siguranta o sa incerc si eu cateva DIY, rezultatele vor aparea aici bineinteles!

  • TOP Delicii culinare

Biscuiti cu marshmallow si ciocolata, Bubulina Gospodina

Nu-i asa ca arata BINE?

  • TOP Songs

Am ceva cu cantecele cu si despre „FIRE”, vedeti mai jos despre ce e vorba:

Adele – Set FIRE to the rain

Fun ft Janelle Monae – We are young (set the world on FIRE)

