Etichete

, , , , , , ,

Nu ştiu dacă aţi auzit/folosit vreun produs Amway până acum, dar ştiu că în blogosferă găsesc destul de greu păreri despre produsele Amway, şi aici mă refer la păreri obiective…

Din fericire, am o prietenă – Mona, care a încercat câteva produse de-ale lor şi a fost destul de drăguţă să scrie un review – eu sper să fie de ajutor.

Vă las cu review-ul ei, enjoy 🙂

Din dorinţa mea de a avea un ten de porţelan acum şi mulţi ani în viitor, am încercat o  mască din lut mineral, creată pentru curăţarea tenului – Pore Cleansing Mask, gama Artistry Essentials.

Cum acţionează:

– elimină excesul de sebum

– curăţă porii, tenul rămânând curat

– controlează excesul de sebum şi reduce luciul feţei

– reduce numărul de pori deschişi

– catifelează tenul

– conţine săruri minerale de zinc şi cupru – recunoscute pentru proprietăţile benefice asupra tenului şi ginseng NUTRILITE

– are un parfum revigorant care dă o senzaţie de curat şi împrospătat.

Ce am observat eu:

După utilizarea unui flacon de 100 ml, punctele negre au dispărut, acneea (chiar dacă nu era foarte vizibilă) acum  şi-a diminuat intensitatea, iar pielea este mult mai fină.

Prefer să o  aplic după ce fac o baie cu aburi sau un dush serios de 15 minute, ca să nu existe impurităţi pe ten. Trebuie să aibă drum liber pentru a acţiona profund în jur de 20 – 30 minute. După curăţarea cu apă caldă din abundenţă recomand o cremă  hidratantă.

 Notă: 10

Preţ: 120 RON

