Etichete

, , , , , , , , ,

Astăzi m-am întâlnit cu Diana, cea care are blogul BoonDY’s Box, pentru câteva produse din blogsale-ul ei care m-au tentat 😀 şi le-am luat:

  • Paletă Nyx 10 culori, Jazz Night

Am dat pe ea 30 ron, nu e folosită, şi are încă preţul pe ea din Douglas – 9.95 euro 🙂 Ceva asemănător am găsit şi aici, la 45 ron.

Click pentru mărire

Culorile sunt foarte frumoase şi pigmentate.

  • Ruj MakeUp Academy (MUA)

Am dat pe el 5 ron, este nefolosit. În străinătate costă 1 liră sterlină. Culoarea este super super cute:

Însă nu prea e pigmentată, chestie pe care am aflat-o şi mi-au confirmat-o şi câteva review-uri şi swatch-uri ale unor fete in UK. Aşa se vede:

  • Fard pulbere Sephora Piiink

Acesta a fost 10 ron şi face parte dintr-o gamă care nu se găseşte în România, şi are un aplicator burete:

E destul de pigmentat şi se vede drăguţ pe pleoape.

Şi la toate astea am primit şi un cadou de iepuraş, nişte accesorii pentru coc pe care îmi doream de mult timp să le încerc:

Sunt foarte mulţumită de ce mi-am luat, iar Diana este o fată foarte drăguţă!

P.S. – Puteţi da click pe orice poză pentru mărire 😉

