Etichete

, , , , , , , ,

Mi-am propus de ceva timp să reuşesc să ajung la un târg de beauty/fashion, şi din păcate încă nu am reuşit. Am încercat să fiu la curent mereu cu evenimentele de acest gen din Bucureşti, şi dintre site-urile care oferă acest gen de informaţii mi-a plăcut cel mai mult vinşieu.ro – de altfel tocmai am instalat un widget de-al lor în partea dreaptă care arată evenimentele ce urmează să aibă loc în capitală – check it out.

  • Sigur o să bifez:

COSMOBEAUTY 4-6 mai 2012 

Expoziţie cu produse profesionale de frumuseţe, echipamente şi servicii. Click aici pentru detalii.

 

  • Mi-ar plăcea să mă întorc în timp la:

BALUL BUCUREŞTIULUI INTERBELIC 24 mai 2012

Aici vom avea parte de:

– costumaţii retro

– muzica lui Zavaidoc

– tango, charleston, foxtrot

– masă festivă

– teatru

– premii pentru cele mai bune costumaţii

– prezenţa unor personalitati culturale – intelectuali de elita, actori, istorici, muzicieni si artisti plastici

E drept, toate astea pentru o taxă de 150 RON. Click aici pentru detalii.

Ce mi se pare tare este că pe site-ul Fundaţiei Calea Victoriei se face trimitere la nişte filmuleţe Youtube cu make-up tutoriale inspirate de anii 1920 şi 1930 🙂

  • Aş vrea să ajung şi la:

TÂRGUL NAŢIONAL AL MIERII 20-22 APRILIE 2012

Click aici pentru detalii.

CE V-AR TENTA?

