Etichete

, , , , , , , , ,

Este vorba de acele cutiuţe mici cu surprize multe, care au apărut de ceva timp în străinătate şi mai nou şi la noi. Nu le-am descoperit de foarte mult, de fapt am scris aici când le-am descoperit, dar de atunci tot pândesc momentul să îmi comand şi eu.

Despre ce este vorba:

Te abonezi să primeşti una din cutiile magice, sau te abonezi la toate dacă vrei ;), şi contra unei sume modice (în străinatate cam 10 dolari/10 euro, la noi între 30 şi 50 lei) primeşti pacheţelul cu surprize. Dacă te abonezi o să ai parte de surprize lunar, pentru că nu se ştie ce va cuprinde cutia din luna următoare, dacă dai însă un one time order poţi să vezi pe site ce conţine cutia din luna respectivă.

Variantele disponibile în România:

La noi au apărut până acum următoarele astfel de cutii:

  • Glam pack (care a şi ieşit de pe piaţă)
  • Beauty Box (nu şi-au mai updatat site-ul de ceva timp, deci cred că şi ei sunt pa-pa)
  • Style Box (singurul care mai mişcă, deşi s-au „blocat” pentru luna aprilie la un singur produs – vedeţi aici despre ce este vorba)

Din păcate nu am prins nici o cutiuţă din asta prin ianuarie, februarie, când erau în „glorie”, dar din ce am citit la fete pe bloguri au fost cam dezamăgitoare… De atunci mă tot uit şi aştept ceva să mă tenteze să comand. Dar vestea bună este că…:

Newcoming boxes:

O să apară noi cutiuţe! 😀 Mai exact, este vorba despre:

  • Lulu Box – nu se ştie exact data lansării, dar m-am abonat să primesc mail 😛

Aşa vor arăta cutiile (adică adorabil):

Şi un mic teaser în ceea ce priveşte conţinutul:

  • Pink Box – nici aici nu se ştie data, dar vor fi produse le lux…

  • Cutia Verde, la 49 lei, va conţine de la 1  la 3 produse full size şi 3 până la 7 produse mini size, plus mostre, broşuri, cupoane de reducere. Produsele sunt fie cosmetice organice, hand-made, fie alimente bio, detergenţi bio, şi alte lucruri „verzi” 🙂

Eu una abia le aştept!

P.S. – Am uitat sa mentionez despre un abonament fashion din aceeasi gama (abonamente lunare si produse surpriza)  – Little black bag. Practic iti alegi un produs de imbracaminte (de designer cica), iar ei iti mai trimit inca doua surpriza, pe baza unui chestionar. Deci 3 produse, la pretul de 50 dolari (ei zic ca doar un produs face atat, deci…). Partea fun (sau supposed to be fun) este ca poti sa faci schimburi cu ceilalti cumparatori iar ei iti trimit cutia abia cand esti multumit.

Din pacate nu este disponibil in Ro, si nici nu cred ca va fi prea curand, dar pe mine ma tenteaza, mai ales dupa ce am vazut filmuletul asta:

