Etichete

, , , , ,

A trecut aproape o lună întreagă de la ziua mea, însă nu am apucat să fac această postare pentru că mi-a fost foarte greu să reperez prin casă toate cadourile primite 😀

Sper să nu se înţeleagă greşit, nu fac această postare ca să show off sau altceva de genul, ci doresc să împărtăşesc cu toată lumea bucuria primirii acestor cadouri, poate o să vă inspire când sunteţi în pană de idei pentru ziua cuiva, sau poate o să vă placă ceva şi vă luaţi singuri 🙂 Şiii…o să urmeze bineînţeles şi review-uri la câteva din lucruşoarele primite.

Aşadar, să începem:

  • Nu o să menţionez de la cine sunt celelalte cadouri, dar la acesta ţin neapărat să le mulţumesc colegilor de serviciu care mi-au făcut o mega surpriză foarte frumoasă:

– Nişte lalele superbe, îmi place foarte mult culoarea:

– O rochiţă bleumarin cu buline:

– O eşarfă colorată:– O periuţă de dinţi colorată, veselă şi foarte blândă cu dinţii:

Le mulţumesc mult colegilor mei minunaţi!

  • Set L’Occitane

  • Mască hidratantă Sephora

  • Set pensule MAC (fake ce e drept, dar ce contează când ai atât de multe pensule la un loc? :D)

Au şi numere, ceea ce mă ajută foarte mult ca să pot căuta pe net cum se foloseşte pensula respectivă (shame on me, dar chiar sunt prea multe ca să ştiu ce face fiecare…)

  • Paletă Ruby Rose

  • Fond de ten Cargo

  • Cremă parfumată de corp Nina Ricci

  • Paletă Sephora pentru ochi căprui

Click pentru mărire

  • Periuţă automată de dinţi Oral B

  • Colier la baza gâtului

  • Un set periculos de lenjerie 😀 (cred că nu muşcă totuşi!!)

  • Rochiţă macrame + wild print

  • Cămaşă Tommy Hilfiger

  • Pijămăluţe vesele

Şi detalii super cute:

Cam atât, sunt sigură că mai sunt cadouri pe care nu le-am găsit la momentul adunării generale pentru poze, sper să fie de înţeles 😛

BIG THANK YOU TO ALL!!

