Etichete

, , , , , , ,

Luna trecută mi-am luat mai multe reviste than ever (găsiţi aici revistele şi produsele oferite cadou). Însă tare mi-e că şi luna asta o să am câte 3 exemplare din fiecare revistă 😀

Deocamdată mi-am luat Unica cu loţiune demachiantă micelară, şi The One cu următoarele produse:

Click pentru mărire

Nu toate sunt ale mele (din fericire pentru apropiaţii care citesc şi au impresia că am înnebunit cu revistele :P). The One costă 15 RON, iar produsul cadou de la Marionnaud poate fi unul din următoarele (din ce am găsit până acum): demachiant, cremă hidratantă de zi, cremă restructurantă de noapte, fluid matifiant hidratant, mască hidratantă, gomaj de corp, gomaj de picioare, ulei de corp (dry oil), cremă de masaj, gel de duş.

Eu am luat:

  • Lapte demachiant

Click pentru mărire

  • Fluid hidratant matifiant

Click pentru mărire

  • Mască ultra-hidratantă

Click pentru mărire

  • Cremă hidratantă de zi

Click pentru mărire

Eu sunt super încântată, nu am apucat încă să încerc produsele, dar pot să spun că ambalajele sunt de super calitate (pentru mine contează şi asta). Sunt încântată mai ales de the twins 😛 :

 

