Etichete

, , , ,

Produs: Lac de unghii

Marcă: OPI

Descriere: Do you think I’m Texy?

Preţ: variază de la 37 RON (aici, aici sau aici) la aproximativ 50 RON în Sephora. Nu ştiu cât de originale sunt cele de pe site-urile menţionate, dar cu Sephora mergi la sigur.

Îmi doream de mult să încerc OPI, iar dorinţa mi-au îndeplinit-o fetele de la muncă (biiig thank you), şi sincer pot să zic că m-am şi lecuit (din păcate) 😛

Nu ştiu dacă doar oja mea este aşa, dar a trebuit să mă dau de 3 ori pentru a obţine o culoare opacă şi pentru a acoperi unghia calumea! Nu neg faptul că s-ar putea să am eu un OPI one of a kind (in a negative way), dar spun exact experienţa pe care am avut-o.

De rezistat a rezistat ok, nu pot să mă plâng pe partea asta (deşi e posibil să fie de la top coat :D). Singurul plus ar rămâne culoarea, pe care mie încă mi-e greu să o definesc.

Majoritatea timpului este aşa:

Dar are destule momente când este aşa:

În concluzie, I’m saved from big expenses! Sau cum s-ar spune VENI VIDI şi PA-PA, din partea mea să stea frumos pe raft ojele OPI, şi trăiască Flormar şi Kiko! 😉

