Etichete

, , ,

Am prins la Carrefour reduceri la 2 produse pe care doream să le încerc:

Click pentru mărire

  • B.B. Cream, Garnier – se află în wishlist-ul meu de când am auzit de existenţa lui, mai precis undeva anul trecut. Nu credeam că va ajunge în RO aşa curând, aşa că aşteptam o ocazie bună să îl comand de pe internet. Când l-am văzut în Carrefour am tăbărât pe el instant, din păcate mi-am luat o nuanţă prea închisă: aveau doar două, Medium şi Light, şi am mers pe Medium. S-a dovedit mult mai închis decât pare, şi nici măcar nu era la reducere… Totuşi, câteva zile mai târziu am văzut că era la reducere şi mi-am luat şi Light la DOAR 21 RON 🙂 Eu zic că e un preţ super, iar produsul merită chiar mai mult (o să scriu şi un review curând).
  • Rimel ScandalEyes, Rimmel – am tot văzut reclame prin reviste şi vroiam să văd ce e de capul lui – nu prea multe sincer, dar noroc că am dat DOAR 11 RON 😀 Era reducere de vreo 50% parcă în Carrefour.

Zilele trecute am văzut că încă era reducerea la BB Cream (eu şi colegele îi zicem bibi :P), la rimel nu ştiu dar oricum nu e mare pierderea…

