Etichete

, , ,

Nu sunt fan MAC – nu am cum să fiu având în vedere că nu dețin nici un produs MAC 🙂 Asta nu înseamnă că nu mi-aș dori să încerc, dar parcă niciodată nu am curajul să dau atâția bani, sau mă gândesc câte alte lucruri aș putea cumpăra de ei…

Însă poate o să mă nimeresc și eu prin mall la lansarea noii colecții Shop MAC Cook MAC – prima oară nu am înțeles despre ce e vorba, au o campanie tare ciudățică:

<<Alatura-te nebuniei din supermarket. Vino cu cuponul pentru a-ti primi cadoul!

Descopera nuantele primaverii pe fiecare culoar! Umple-ti caruciorul de cumparaturi si aseaza-te la coada … Toti sunt pregatiti sa te serveasca.

Fa-ti o programare pentru machiaj acum!

Unde? In Baneasa Shopping City

Cand? Intre 20-25 martie, intre orele 18-21 de luni pana vineri, 12-17 sambata si duminica.>>

Într-un final după repetate încercări de a descifra mesajul de mai sus (îl găsiți aici integral) am căutat pe google să văd despre ce e vorba…

Aflați aici mai multe detalii, iar pentru swatch-uri click aici. Și poate vă inspiră și haul-ul de mai jos 🙂

