Etichete

, , , , , , , , , , ,

Luna asta revistele ne-au răsfăţat pe bune! O mulţime de cadouri (majoritatea de la Marionnaud) de la farduri, creme, pensule, la cărţi.

Recunosc că până acum nu am mai cheltuit atât de mult pe reviste, dar luna asta au fost prea multe tentaţii 😀

Recunosc şi că de obicei nu cumpăr reviste, decât dacă au cadouri – asta pentru că se repetă la nesfârşit sfaturile simpliste din ele (mai ales în dragoste :P), dintr-o revistă în alta, dintr-un an în altul şi tot aşa.

Daaaar…când ataşat la revistă este un cadou, se schimbă lucrurile 🙂

Click pentru mărire

Am încercat să fac o poză de grup, dar pentru că de ieri (când am făcut poza) până azi (când scriu postul) am mai avut câteva capturi, o să mai pun o poză de grup 🙂

  • Joy

Joy a venit la pachet cu o carte – Cel pe care ţi-l doreşti, costă în jur de 40 de lei. Revista a fost 12.

  • Femeia

Femeia a avut cadouri de la Marionnaud – eu am luat o soluţie pentru puncte negre. Revista a fost 11 lei.

Click pentru mărire

  • Cosmopolitan

Click pentru mărire

Aici se complică povestea – mi-am luat 3 reviste 😀 Am tot citit pe bloguri de produsele Nyx, dar nu folosisem niciodată. Am intrat puţin în Marionnaud şi când am văzut că preţurile se învârt în jurul a 30, 40 de lei, am luat toate revistele care mi-au ieşit în cale! Am găsit creion contur de buze (se găsea cel mai des), pudră mozaic (my favourite!, s-a găsit f greu) şi un set de 3 farduri de pleoape nuanţa albastru. Revista este 11 lei.

Mi-aş mai fi dorit fondul de ten şi rimelul, dar mă mulţumesc cu ce am luat 🙂 Cam asta era oferta:

  • Ce se întâmplă doctore?

Loţiune de corp Dove winter care. Revista a costat 10 lei.

  • InStyle

La In Style cadourile au variat de la pensete, perii de păr, la pensule de machiaj. O pensulă mică este vreo 40 lei, cea mare în jur de 60 lei, dacă îmi amintesc bine. Revista este 13 lei.

Aşa arată pensula pentru concealer:

Alte lucruri adunate de prin reviste (cardurile sunt mai multe acum, plus că am mai dat):

Click pentru mărire

Şi acum poza de final:

Click pentru mărire

Mulţumesc colegelor cu care am făcut front comun, am organizat search parties în Bucureşti şi am vânat cadouri şi reviste!  :))

