Etichete

, , , , , , , ,

Nu stiu daca v-ati uitat la Vocea Romaniei – eu m-am uitat si a fost un show bine realizat, la fel ca si Romanii au talent. Trebuie sa recunosc atunci cand un lucru e bine facut.

Am avut si eu favoritii mei – am picat in plasa „Unchained melody” a lui Dragos Chircu instantaneu, m-a impresionat sensibilitatea vocii Oanei Radu, sau zambetele fratilor Munteanu 😉 Sincer, nu imi place cine a castigat, in sensul ca nu pe el l-as fi ales eu, in rest – da, are voce, chiar interesanta as spune, dar vedeam pe altcineva in locul lui.

Ceea ce este interesant de urmarit este ce s-a intamplat dupa concurs…asta imi place cel mai mult sa observ la show-uri de acest gen. S-au tinut de cuvant sau nu? Mai ales ca cei 4 antrenori au promis ca vor oferi suport concurentilor lor.

Am constatat cu multumire ca s-au tinut de cuvant – Brenciu i-a avut invitati in concerte, Moga a compus cantece, si cam astea sunt melodiile noi pe care le-am gasit:

  • Castigatorul Stefan Stan in duet cu Alex Velea – You give me love
  • Liviu Teodorescu cu Moga – Electronic Symphony

  • Cristian Sanda – Fii curios
  • Dragos Chircu (cu numele de scena Damon :P) feat. Gino Manzotti

So unlike „Unchained Melody” – cu greu il recunosc.

La radio am auzit pana acum Electronic Symphony, dar recunosc ca nu ascult asa des radio. Parerea mea este ca Moga s-a implicat cel mai mult, si a avut si de unde – ca doar e de toate, compozitor, cantaret 😛

Mai sunt si alte melodii lansate de Vocile Romaniei? Care va place?

