Etichete

, , , , , , , , , , ,

  • TOP Beauty

Crema parfumata de corp cu miros de lacramioare, L’Erbolario

  • TOP Blog posts

Beauty: Beauty Box Romania Februarie 2012: poze si pareri, Diary of a beauty addict – pentru ca astfel am aflat si eu de un concept foarte interesant: iti faci un abonament, si primesti lunar o cutiuta cu produse cosmetice, unele full size unele mini-size. Din research-ul rapid facut de mine am gasit 3 cutii care se pot comanda si din RO: Beauty box la 50 RON, Style box la 35 RON, si Glam pack la 29 RON fara transport. Eu o sa incerc cu siguranta una din ele, in martie. Astept sa vad ce vor contine 😀

Fashion: Ultimele zile de iarna, un outfit superb a la Dana Rogoz

  • TOP Video:

Un DIY pe care o sa il incerc cat mai curand, mai ales ca am parul ondulat natural si mereu am fost uimita si placut impresionata de efectele apei de mare asupra buclelor:

  • TOP Delicii culinare

Budinca cu paste si mere, Amalia – budinca cu paste am mai mancat, dar cu mere nu – suna bine 🙂

  • TOP Movies

It’s complicated, cu noua castigatoare Oscar Meryl Streep. Un film complicat intr-adevar :), nu pot sa ma hotarasc daca e comedie, daca e romantic, daca e lectie de viata… Dar e frumos, si fara final tipic american.

