Etichete

, , , , , ,

Deşi nu mi-am propus în mod expres, se pare că nu trece nici o lună fără să profit de promoţiile Sensiblu. În general evit să cumpăr medicamente de la ei (de fapt evit să cumpăr orice), însă când au promoţii, se simte! Nici măcar la farmacia cu cele mai mici preţuri (Belladonna, şi chiar sunt cele mai mici, so lucky că am una lângă mine) nu găsesc mai ieftin.

Din promoţia care este încă actuală (până pe 28 martie), astea mi s-au părut cele mai interesante:

Nu mai încercasem niciodată gama L’Erbolario, şi nici Geomar. Tot văzusem produse Geomar, majoritatea pentru celulită – au o gamă destul de variată pentru această problemă, şi mereu mă întrebam cât de bune sunt. Cât despre L’Erbolario, arată atât de drăguţ încât mereu mă opream să mă uit la produsele lor, dar mi-a lipsit până acum acel impuls care să mă facă să iau produsul de pe raft şi să îl duc şi la casă, nu doar să mă uit la el.

Asta mi-am luat:

  • L’Erbolario

Click pentru mărire

Şampon anti-mătreaţă (motivul pentru care am avut nevoie îl găsiţi aici) 45 RON

Cremă parfumată cu Lăcrămioare 82 RON

Până când le voi face un review a la carte, pot să spun despre şampon că îşi face treaba, dar nu instant (nu vă aşteptaţi să scăpaţi de mătreaţă imediat după prima utilizare), iar despre crema parfumată nu pot să spun decât că e divină şi miroase DIVIN! Îmi place mult de tot, parfumează puternic corpul, nici nu mă mai gândesc să folosesc parfum.

Am primit în fiecare cutie L’Erbolario şi câte o mostră:

Click pentru mărire

Per total sunt foarte mulţumită de L’Erbolario. Produsul care a fost redus la jumătate a fost şamponul, fiind cel cu valoarea cea mai mică, deci în total cele 2 produse au fost 100 RON. Promoţia ar fi însă mult mai convenabilă pentru, de exemplu, 2 creme de corp – preţul ar veni astfel de 60 de lei una.

  • Geomar

Mi-am cumpărat o cremă gel anticelulitică la 55 RON, la care am primit cadou crema marină exfoliantă (e un pliculeţ) care costă 14 RON separat.

Pe acestea nu am apucat să le încerc încă, dar intenţionez pentru că trebuie să ne pregătim din timp pentru vară 🙂

