Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Sincer mărturisesc că nu am nici o paletă de farduri 🙂 Şi ştiu şi cât de ciudat trebuie să pară acest lucru având în vedere că pe blog am scris mai mult despre beauty…

Însă intenţionez să îmi cumpăr, aşadar am făcut un mic research şi am dat peste nişte palete absolut senzaţionale! Mie îmi plac foarte mult produsele care spun o poveste, sau care arată de poveste 🙂 Aşa că atunci când am descoperit paletele inspirate din serialele mele preferate, respectiv desenele mele preferate, m-am îndrăgostit iremediabil 😀

Makeup palettes inspired by movies

  • Tarte – True Blood

Probabil aţi auzit de serialul tv True Blood, produs de HBO. Probabil unii v-aţi uitat la el, unii nu. Eu m-am uitat, deşi eram sceptică, şi mă bucur foarte mult că am făcut-o. La început eram gata să renunţ, nu ştiu de ce dar mi se părea de duzină, probabil din cauză că lipsea glamour-ul specific american… Dar acum îmi dau seama că este unul din cele mai bune filme care au abordat subiectul vampirilor. Mi se pare că aduce unpic cu filmele româneşti prin faptul că nu îmbracă totul în „sclipici” şi efecte speciale, totul e „brutal” de realist, acţiunea, personajele, dialogurile, totul. Poate nu trebuia să adaug adjectivul „realist” când vine vorba despre un film cu vampiri, dar sper că s-a înţeles ideea 😀

La cât de mult îmi place acest serial, cred că era şi normal să trec pe lista „Most wanted” paleta de makeup inspirată de el:

Din păcate nu se găseşte în Ro, dar nu mă las 🙂 Trusa conţine 17 farduri de pleoape, un acqua gel eyeliner negru, un rimel negru şi primer. Tot în colecţia True Blood mai este şi un cheek stain şi un lip stain, evident – roşii.

Pentru un review drăguţ, watch this:

  • Julie Hewett – Twilight

Acum ca să fiu sinceră, nu prea mi-a plăcut Twilight, personajele mă calcă pe nervi, intriga e cheesy, însă nu am ratat nici o parte dintr-un singur motiv:

Isn’t he cute? 😀

Trecând la subiect, aceasta este paleta creată de Julie Hewett, şi inspirată de Twilight:

Din păcate nici aceasta nu se găseşte în RO, de fapt nici nu am auzit de Julie Hewett (shame on me) dar culorile sunt drăguţe şi par de calitate (conform blogosferei chiar sunt…). Pentru un review care mi s-a părut useful click aici.

Makeup palettes inspired by cartoons

  • Urban Decay – Alice in Wonderland

Nu cred că mai trebuie să spun despre Alice şi despre ţara ei a minunilor 🙂 Însă despre paleta inspirată de acest desen trebuie să spun:

Arată cum vedeţi mai sus, adică super, conţine unul din best seller-urile Urban Decay (nu mă pronunţ că nu am încercat), şi anume Primer potion, precum şi 16 farduri de pleoape şi două eyelinere, unul negru şi unul albastru a la Alice (sunt foarte frumoase şi foarte intense nuanţele – click aici pentru un swatch edificator).

  • MAC – Disney’s Venomous Villains

Această colecţie a apărut la MAC cam în perioada în care s-a deschis primul magazin din România (2010 anyway), aşa că m-am dus hotărâtă să dau oricât pe unul din fardurile inspirate de Maleficent..însă spre dezamăgirea mea nu aduseseră şi colecţia asta 😦 Aşa că la câţiva ani după eu încă sper să pun mâna (şi să şi folosesc) pe un produs din colecţia asta.

Acestea sunt personajele:

Cruella din 101 Dalmaţieni, Maleficent din Frumoasa din pădurea adormită, Împărăteasa cea rea din Albă ca zăpada, şi Doctor Facilier din Prinţesa şi broscoiul.

Aceasta e colecţia (o parte) inspirată de ei:

Şi acestea sunt produsele care m-au „fermecat” (cel mai mult mi-au plăcut colecţiile Maleficent şi Evil Queen):

She who dares

My dark magic

Dark deed & Violetta

Sinister & Toxic tale

Bite of an apple

Pentru întreaga colecţie, fun facts, makeup looks, swatch-uri – click aici sau aici. Enjoy!

P.S. – În caz că vă era dor de Albă ca Zăpada, încercaţi serialul Once upon a time, atât pentru iubitorii de basme cât şi pentru iubitorii de seriale de calitate.

