Etichete

, , ,

De Ziua Îndrăgostiților am primit o inimă dulce 🙂

Anul acesta am primit cel mai frumos cadou! O inimă făcută din ciocolată de casă, desertul meu favorit, și la care el se pricepe atât de bine.

Nimic nu m-a impresionat mai mult decât acest cadou pentru că este făcut din suflet, pentru că s-a chinuit o zi întreagă și a făcut totul singur, pentru că cel mai simplu este să te duci și să cumperi ceva, și gata – ai rezolvat. Nimic nu m-ar fi bucurat mai mult, nici cele mai scumpe cosmetice, nici cele mai frumoase haine, nici cele mai strălucitoare bijuterii. Pe acelea te duci la magazin și le cumperi. Însă în această inimioară sunt investite timp, efort, și dăruire, și mai ales multă iubire, pe care am simțit-o și o simt mereu venind din partea lui.

Mulțumesc pentru această surpriză minunată!

Update: Pentru că am primit reclamații că nu se înțelege aproape nimic din editarea mea fotografică :D, mai jos este și o poză fără „artificii”.

Am găsit și un articol foarte interesant despre ciocolată, check it out here.

