Etichete

,

Produs: Loțiune de păr Dermapin

Marcă: Complex Apicol Veceslav Harnaj

Descriere: Loţiune pentru păr cu lăptişor de matcă şi polen. Îngrijeşte şi regenerează părul, combate seboreea şi mătreaţa.

Preț: 13 Ron, la Plafar

Notă generală: 2

Acesta e primul produs care va intra în Lista Neagră, și îmi pare sincer rău pentru că 1. este un produs românesc, 2. aveam mare încredere în Complexul Apicol Veceslav Harnaj, și încă am, dar am fost dezamăgită de această loțiune.

Prima oară mi s-a părut ciudat că avea exact aceleași ingrediente ca și Tenapin/noul Apidermin, căruia i-am făcut review aici și de care sunt extrem de mulțumită. Singurul ingredient în plus este resorcinolul, care teoretic ar trebui să aibă rol în combaterea mătreții.

De ce nu îmi place:

– în primul rând consistența: este foarte apos, de fapt zici că-i chiar apă 🙂 Mi se pare foarte ciudat să îmi torn acest lichid în mînă și să îmi ”masez” scalpul cu el, asta dacă mai rămâne ceva până ajung eu cu mâna în păr 😛

– în al doilea rând, nu am observat efectele vizibile de regenerare, ceea ce într-adevăr este greu de observat

– poate cel mai important lucru, deși ar trebui să combată mătreața, eu una nu aveam așa ceva înainte să folosesc Dermapin, și acum am! Cred că acesta a fost principalul motiv pentru care i-am dat 2. Pe principiul cui pe cui se scoate, am încercat să îl folosesc odată mătreața făcută pe post de tratament anti-mătreață, degeaba. Nu am pus acest aspect pe primul loc pentru că nu pot să determin cu certitudine dacă din cauza acestui produs am fpcut mătreață, dar sunt aproape sigură ca acesta a fost motivul, altceva nu am schimbat în rutina de îngrijire a părului.

Așadar, dacă nu aveți mătreață nu folosiți Dermapin pentru că probabil veți face, iar dacă aveți mătreață nu folosiți Dermapin pentru că degeaba o faceți, scurt și la obiect.

Și pentru că îmi place să privesc partea plină a paharului, măcar acum pot testa șampoane anti-mătreață și să fac review despre ele 😀

P.S. – Susțin în continuare produsele românești și mai ales produsele Complexului Apicol Veceslav Harnaj, în special Tenapin/Apidermin.

