Etichete

, , ,

Acesta este cel de-al doilea post din seria All time favourites – despre primul citiţi aici, şi este vorba despre serul de vârfuri uscate de la Avon.

Produs: Dry ends serum

Marcă: Avon

Descriere: Ser pentru vârfurile deteriorate, hrăneşte şi netezeşte vârfurile deteriorate. Controlează firele de păr rebele şi lasă părul strălucitor.

Preţ: variază 🙂 După cum am scris şi în postul Avon Haul, depinde de promoţiile pe care le au cei de la Avon. Preţul întreg e 20 RON, dar ultima dată eu l-am luat la 13 RON.

Notă generală: 9.9 (explic mai jos de ce nu 10)

Şi cu acest produs am o istorie îndelungată, încă de pe vremea liceului dacă nu mă înşel, şi nu m-am gândit să îl schimb cu altul pentru că e aproape un produs universal de styling.

Iniţial l-am luat pentru vârfuri, mereu am avut o problemă cu vârfurile despicate. Sincer nici nu m-a mai interesat ce efect a avut asupra vârfurilor, pentru că mi-a plăcut mult prea mult efectul asupra părului în general!

Ce face mai exact:

  • oferă o textură foarte bună părului
  • este un instrument de coafat excepţional
  • oferă o strălucire aparte părului – chiar luceşte şi pare foarte sănătos!
  • pentru părul uşor ondulat ajută buclele să se formeze mai frumos, fără fire rebele (trebuie ajutat cu mâna pentru a obţine buclele)
  • oferă îngrijire vârfurilor

Am pus pe ultimul loc ceea ce pare atuul său principal, cel puţin din descriere, pentru că mărturisesc sincer că îl folosesc mai mult pentru coafat şi aranjat.

E foarte greu să îţi dai seama dacă un produs ajută sau nu în ceea ce priveşte vârfurile uscate – depinde foarte mult şi de cât îl agresezi cu vopsit, întins cu placa, foehn. Eu am observat o îmbunătăţire, dar în paralel nu mi-am mai vopsit părul de câţiva ani, îl întind cu placa de maximum 2 ori pe an (da, de necrezut! :), dar în afară de breton pe care îl întind mereu după spălat). Mi-am propus să urmez acest regim drastic până ajung la lungimea de păr dorită, pentru că l-am pus la regim – de crescut 😛

Singurul lucru uşor neplăcut la acest produs este că rămâne mâna uleioasă după aplicare. În rest, numai de bine 🙂 Este produsul perfect de coafat şi strălucire, iar preţul e foarte accesibil.

 

