Etichete

, , , ,

Luna aceasta am ținut un ”post” foarte greu – nu mi-am mai cumpărat aproape nimic, și au fost cele mai mari reduceri! Mi-am promis pentru la anul ca în ianuarie să am grijă să nu mai fiu falită 😀

Și totuși, ziua de salariu se apropie, și am început să acord din nou atenție ofertelor pe care am tot încercat să le ignor.

  • Vichy

În primul rând, Vichy a lansat un nou produs ce se anunță revoluționar:

Click pentru mărire

Deși este mai mult indicat pentru ten acneic sau cu pete (în orice caz, probleme dermatologice mai severe), cred că ar fi bun și pentru roșeață iarnă, o problemă cu care mă confrunt din păcate. Așadar, it goes on my wishlist 🙂

  • The Body Shop

Un alt produs care intră pe wishlist este Shimmer cubes de la The Body Shop, aflat și el la ofertă (deși este cam scump la 86 RON…).

Ce mi-a plăcut este că am primit de la ei și un make-up lesson destul de interesant și ușor de urmărit:

  • Sleek

De când îmi doresc o paletă Sleek…și încă nu am apucat să îmi iau. Îmi place foarte mult site-ul acesta de produse Sleek, din micul meu research online nu am găsit aceste produse mai ieftin.

Intenționez să dau o comandă cât mai curând, așa că dacă dorește să beneficieze cineva de transport gratuit, apelați cu încredere 🙂 – comment sau mail.

  • E.L.F

Last but not least, E.L.F. are reducere la gama Mineral până pe 5 februarie, enjoy!Eu personal am ajuns la concluzia că în ceea ce privește E.L.F. este mult mai convenabil când au oferta de transport gratuit decât cea cu reducere, din simplul fapt că transportul este mai scump decât produsele 🙂

