Etichete

, ,

Nu numai pentru că este orașul meu preferat, însă și pentru faptul că acolo ai acces la brand-uri de cosmetice care la noi încă nu au ajuns.

Am ideea în cap de multă vreme, însă acum am găsit și modalitatea 🙂

Dacă nici asta nu e super ofertă… Ce e drept, mai trebuiesc achitați încă 75 EUR pentru taxa de aeroport, ceea ce duce la un total de 235 EUR/pers, dar tot mi se pare convenabil pentru 4 zile. Găsiți aici oferta.

Un alt motiv pentru care aș vrea să ajung la Londra este colecția de pensule a fetelor de la Pixiwoo – Real Techniques – care acum se găsește în Boots!!! Citiți aici știrea.

Dacă nu vă spune nimic nici Pixiwoo nici Boots:

Pixiwoo este un site/blog/canal youtube unde 2 englezoaice get beget postează review-uri, makeup tutorials etc, mie îmi plac foarte mult pentru că sunt de bun gust, bine filmate, și foarte helpful.

Boots e un lanț imens de farmacii în UK, unde se găsesc de toate (mi-e greu sădau un exemplu de aici din RO, dar cel mai apropiat ar fi DM) inclusiv produsele lor care se numesc Boots și pe care le găsiți și la noi în farmaciile Sensiblu (dar nu se compară cu fenomenul Boots din Anglia).

Deci, m-am hotărât, anul ăsta ajung la Londra!

P.S. – Tip legat de vouchere – mai ales în ceea ce privește ofertele de cazare, trebuie citit cu mare atenție TOT TEXTUL, dacă nu vreți să dați bani degeaba. Multe oferte sunt valabile de exemplu doar în timpul săptămânii sau doar anumite perioade, altele (majoritatea) nu conțin și transportul, așa că deși par foarte ieftine la prima vedere, dacă punem și biletul de avion nu mai e chiar așa…

