Etichete

, , ,

Cred că deja se știe că îmi plac mult de tot kit-urile Benefit, deja am făcut un review la unul (check it out here), mai am unul despre care urmează să scriu, cumpărat mai demult, și acum noua achiziție pentru care sunt foarte foarte happy 😀

Am anunțat deja în postul cu Sephora Sales că mi-am mai luat ceva, dar e surpriză 🙂 Despre această trusă era vorba, pe care mi-a luat-o cadou tatăl meu (mulțumesc!!), și era redusă de la 160 la 97 RON (dacă nu mă înșală memoria, pe acolo oricum).

Ce conține:

  • Mini-Iluminator Girl meets pearl – liquid pearl for face (rated top seller pe site-ul Benefit) de abia aștept să îi fac comparație cu That Gal din trusa Confessions of a Concealaholic
  • Mini-Mascara BadGal (also rated top seller) – îmi place că are o perie imensă!

  • Pudră/blush/bronzer Glamming face powder – sincer nu recunosc nuanțele din acest set în vreunul din faimoasele lor blush-uri, dar mă mai documentez și abia aștept să văd efectul

  • Fard de pleoape, 4 nuanțe: Pink fancy, Icy lilac, Posh amethyst, Precious pewter

Și un SWATCH al nuanțelor de fard de pleoape, într-una din poze am dat contrastul mai mare ca să se vadă mai bine diferența dintre nuanțe, dar culoarea adevărată este în prima poză:

Nu am apucat încă să încerc toate produsele din kit, iar despre cele încercate am scris prima impresie făcută, însă o să revin cu un REVIEW mai detaliat 🙂 Una peste alta, sunt încântată de această trusă – dacă aș putea mi-aș lua toată colecția de truse Benefit, mi se par calitative și arată atât de drăguț 😀 Cu ocazia asta mi-am îndeplinit și una din dorințele de aici!

P.S. – Am vrut să pun și o poză să vedeți mărimea kit-ului, nu de alta dar toată lumea a crezut că este mai mare decât în realitate:

