Etichete

, , , , ,

Da, ştiu că aproape s-a dus prima lună din 2012, şi e cam târziu pentru o postare despre Revelion, daaar…nu puteam să nu menţionez nimic despre petrecerea noastră italiană 🙂

Anul acesta am avut parte de un Revelion improvizat, mai mult sau mai puţin, în sensul că nu avea nimeni nimic plănuit, aşa că ne-am adunat pentru o seară italiană la o prietenă acasă – mâncare italiană (foarte bună, felicitări bucătarului 😉 ), muzică italiană, vestimentaţie italiană (mai mult sau puţin, se pare că retro e răspunsul la orice :D).

Ideea este că a ieşit mai bine decât alte Revelioane pe care le plănuisem din timp. În poza de mai jos veţi vedea şi de unde vine titlul postării:

Dantelă, catifea, pene, mărgele, de toate 🙂

Adevărul este însă că am petrecut o zi întreagă în mall căutând o pereche de mănuşi! Recunosc, am şi lăsat pe ultima sută de metri (vă sfătuiesc să nu faceţi asta), dar parcă mereu când nu aveam nevoie vedeam peste tot mănuşi de toate felurile, iar când am avut nevoie…peste tot SOLD OUT. Chiar mă întrebam dacă toată lumea face Revelion retro anul ăsta 🙂

Până la urmă am găsit salvarea în Carrefour, nu în mall, la magazinul Meli-Melo, preţ 20 RON:

Şi pentru că sunt fan declarat al magazinului de accesorii SIX – au preţuri foarte mici şi lucruri foarte frumoase (mai ieftin decât Meli Melo şi mai frumos decât Accesorize), am luat şi de aici mănuşi de rezervă, pentru o mai mare comoditate – preţ 32 RON.

