Etichete

,

Ingrediente:

  • Jambon de porc, 500 gr
  • Broccoli
  • Mazăre boabe
  • Porumb boabe (am folosit şi pentru porumb şi pentru mazăre conserve Bonduelle – nu fac reclamă, dar chiar sunt cele mai gustoase)
  • Roşii

Pentru sosul de smântână:

  • Smântână, 250 ml
  • Unt, 100 g
  • Oţet (2 linguri)
  • Vin (70 ml)
  • Rozmarin, cimbru, busuioc

Click pentru mărire

Preparare:

1. Pentru garnitură am ales varianta cea mai simplă – am pus toate ingredientele (inclusiv jambonul) în aparatul de gătit la abur:

Dacă nu dispuneţi de un astfel de aparat, se gătesc în mod normal, prin fierbere în apă cu sare (în afară de jambon :). Atenţie la broccoli, care se fierbe cât mai puţin posibil (valabil şi pentru celelalte legume, pentru a-şi păstra cât mai mult din proprietăţi).

2. Sosul de smântână – aici sincer m-am chinuit cel mai mult, pentru că am mereu probleme cu consistenţa sosurilor 😦 Se pune la fiert oţetul şi vinul. Când începe să scadă, se adaugă smântâna amestecând energic (s-ar putea să nu fi amestecat destul de energic…). Se lasă până scade din nou, apoi se ia de pe foc şi se pune untul, amestecând, din nou, energic 🙂 Se adaugă apoi ierburile pentru aromatizare şi ar trebui să aveţi un sos fin şi cremos. Eu din păcate nu am avut, aşa că a trebuit să pun şi puţină făină 😀

Rezultatul final:

Click pentru mărire

SĂ AVEM POFTĂ BUNĂ

