Etichete

, , , , , , , ,

Luna ianuarie e fooaarte grea şi crudă: portofelul se resimte după Sărbători (e la cură de slăbire :D), iar magazinele abundă de REDUCERI!!

Am încercat să evit tentaţia, dar a fost imposibil 🙂

  • Sensiblu

Sensiblu are lunar reduceri şi diverse promoţii, pe care le aflu de obicei din catalogul de la intrarea în farmacie. Dar se pot găsi şi pe internet aici.

Vichy: Stick Normaderm + Trusă cadou (45 RON)

Click pentru mărire

Oferta de la Vichy constă într-o trusă cadou oferită la cumpărarea ORICĂRUI produs din gamele Aqualia Thermal, Lift Activ, Normaderm, Neovadiol, Nutrilogie.

Eu am cumpărat un stick care ascunde şi usucă coşurile, la preţul de 45.5 RON:

Am avut câteva probleme cu fetele de la casă (mereu sunt probleme cu promoţiile Sensiblu în ultimul timp), m-au ţinut acolo ca să dea telefoane pentru că nu le apărea în calculator promoţia când băgau codul produsului. Eu eram cu catalogul lângă ele, pregătită în caz că îmi ziceau că nu e ok produsul 😀 Până la urmă am reuşit să iau şi produsul şi cadoul, şi am aflat cu ocazia asta că atunci când se dă un cadou la un produs se plăteşte preţul întreg, şi nu preţul redus pentru posesorii de card Sensiblu. Aviz: promoţiile sunt valabile numai pentru posesorii de card Sensiblu (cardul se poate face şi pe loc).

Când am ajuns acasă am constatat o mică „rectificare” la preţul stick-ului Normaderm:

A doua poză este preţul iniţial, peste care s-a lipit alt preţ.

Cadoul constă în:

– Cremă Aqualia Thermal Rich, varianta small size 15 ml

– Apă termală 50g

– Soluţie demachiantă micelară, small size 30 ml

Click pentru mărire

La trusa de mai sus s-au adăugat şi 3 mostre: şampon Dercos, loţiune de corp NutriExtra, fond de ten Aerateint Pure, plus un card de reducere de 15% la cumpărarea unei creme de faţă sau a unui fond de ten.

Klorane 38 RON

Oferta Klorane constă într-o reducere de 30% la şamponul uscat: de la 54 RON la 38 RON. Cum tocmai am început o campanie de testare a cât mai multor şampoane uscate (despre care voi scrie cât de curând), m-am gândit că este o ocazie bună să-mi măresc colecţia 😛

  • Sephora

După cum probabil ştie toată lumea, la Sephora sunt reduceri MARI! Şi pot să confirm asta. Cu toate astea, a trebuit din păcate să fiu cumpătată, aşa că am pus mâna pe 2 produse (doar) plus încă unul surpriză despre care voi scrie un post separat (sunt foarte încântată de el):

Crazy – fard de pleoape Full Moon 8.5 RON

Click pentru mărire

Sephora eyeliner Smoky Kohl, Blue 18.5 RON

Click pentru mărire

