Acesta e primul meu Do It Yourself, şi sincer am emoţii pentru că deşi la început eram încântată de „opera” mea, acum încep să am îndoieli 😀

Am văzut această cutiuță într-un catalog, și cum era cu câteva zile înainte de Crăciun m-am gândit că mi-ar prinde bine. Dar prețul mi s-a părut disproporționat – 50 RON, și atunci a apărut ideea 🙂

Ce am folosit:

– o cutiuță din carton de la o comandă prin poștă – 0 lei

– o forfecuță și un cutter (cutter-ul nu e în poză, necesitatea lui a apărut mai târziu :D) + scotch

– hârtie de împachetat, până în 10 lei (depinde de metraj) – putea fi mai frumoasă, dar pe asta o aveam…

Faza 1: Voila cel mai important și totodată cel mai greu pas:

Cercurile nu au ieșit de nici o culoare simetrice sau proporționale, daaar…se poate remedia! Le-am făcut cu cutter-ul – mai întâi desenam cât de cât o formă, înțepam cu cutter-ul în mijlocul ei și apoi mergeam spre margini.

După aceea am împachetat cu hârtia și am putut ascunde cât de cât imperfecțiunile cercurilor. Și partea asta mi s-a părut destul de greuță, din păcate nu am poză pentru că eram foarte prinsă și am uitat complet! Am lipit hârtia pe toată partea laterală cu cercurile, care erau astfel acoperite complet. Le-am înțepat cu cutterul în  mijloc dar nu am tăiat nimic din hârtie – am îndoit totul în interiorul cutiei ca să ascundă și să dea o formă mai bună cercurilor.

Am ceva experiență cu hârtia de împachetat (mereu reutilizez cutiile primite prin poștă cu produse), așa că partea asta nu a mers atât de greu, dar interiorul este mereu destul de challenging…

La final asta am reușit să fac:

Panglicile le-am luat de la o mercerie (am noroc că am așa ceva aproape) și au fost în jur de 10 lei. Deci toată opera m-a costat până în 20 de lei și a durat cam jumătate de oră spre o oră (dar timpul a fost petrecut în mod plăcut). Eu zic că am ieșit pe plus 🙂

Cu ajutorul cutiuței am reușit să împachetez cadourile de la Moșul:

