Etichete

, ,

Produs: Cuticle Away

Marcă: CNDCreative Nail Design

Descriere: Cuticle Remover, gel lichid pentru îndepărtarea rapidă a ţesutului mort din zona cuticulelor; pentru uz profesional.

Preţ: în jur de 10 lire pe ebay (sau în jur de 60 lei în saloanele din RO…)

Notă generală: 9

Am descoperit acest cuticle remover mergând la un salon pentru manichiură, şi pur şi simplu m-a încântat! Aproape că nici nu a mai fost nevoie de foarfecă deloc, iar eu până atunci am dat numai de manichiuriste care făceau ce făceau şi tăiau la greu din cuticule… Din păcate nu am mai găsit acest produs şi la alte saloane, dar mi-a plăcut atât de mult încât am vrut să îl cumpăr de unde îl descoperisem prima oară – era în jur de 60 lei. Însă am avut un mare mare noroc cu o prietenă care stă în Londra şi mi l-a cumpărat ea – mulţumesc mult Raluca :*

Adevărul este că oscilasem puţin între Sally Hansen Instant cuticle Remover şi CND (despre Sally Hansen doar auzisem, nu am avut ocazia să încerc), însă mi-am propus să îl iau pe cel de la Sally în următoarea vacanţă pentru că pe internet e unpic cam mare preţul…

Aşadar, ce face CND Cuticle Away? Priviţi imaginile şi veţi afla 🙂

Before

…Cuticle away…

…and After

Click pentru mărire

Diferența e foarte mare, nu se poate vedea în poze exact. Drept concluzie, produsul e într-adevăr profesional și face ceea ce promite (multe alte cuticle removers nu fac nici pe jumătate, sincer…). De altfel se și menționează faptul că este profesional (un fel de wella professional pentru păr, care se poate lua doar din saloane :P). Mai greu cu procuratul ce-i drept, de unde și nota de 9.

Click pentru mărire

