Etichete

, , ,

Am găsit câteva vouchere interesante, dacă vă tentează bronzarea organică sau o zi de relaxare la spa (sau acasă):

  • Bronzare organică la domiciliu (nu mai trebuie să ne deplasăm, yey :)) – oferta 1 (40 RON 2 şedinţe) sau oferta 2 (25 RON o şedinţă);
  • Spa – oferta 1 (one day spa cu 39 RON, include piscină, jacuzzi, saună şi câte o şedinţă la 2 aparate de slăbit) sau oferta 2 (este mai scump, 169 RON, dar conţine foarte multe tratamente „japoneze” :P).

Pe mine mă tentează bronzarea organică (recunosc că până acum nu m-am dus din comoditate, dar aş vrea să încerc…) şi one day spa pentru că locaţia e convenabilă şi…sunt curioasă să văd şi eu cum e la spa, pentru că până acum nu am mai fost 😀

De fapt, ca să fiu sinceră, de tentat mă tentează toate, mai sus le-am pus doar pe cele pe care cred că o să le iau…

