Etichete

, , ,

Produs: Lac de unghii

Marcă: Kiko

Descriere: Nail Lacquer, 342 Sea Green

Preț: 1.5 EUR

Produsele Kiko din păcate nu se găsesc în România, însă sper să ajungă și la noi cât de curând. Am avut noroc cu o colegă, care a fost de curând în Paris și mi-a luat și mie, de altfel tot de la ea am aflat pentru prima oară de această marcă de cosmetice.

În primul rând, Kiko are un mare plus pentru prețul extrem de mic – oja aceasta costă în jur de 7 lei – nici măcar cele de la E.L.F. nu sunt așa ieftine…  Ca să nu mai zic de gama extreeem de variată de culori! Și da, chiar sunt bune! Se vede de la o poștă calitatea ojei, atât prin ambalaj (contează și asta!) cât și prin consistență.

Rezistă pe unghii destul de bine, din păcate nu am mai avut timp să mă dau cu strat protector deasupra și tot a rezistat câteva zile (dacă nu mă înșel vreo 4 zile…) fără să se ciobească.

Un alt atu este faptul că un singur strat oferă o culoare satisfăcătoare, chiar nu am simțit nevoia să mai dau un strat.

Acesta a fost rezultatul:

P.S. – Scriind acest post am observat un lucru unpic ciudat, deși explicabil – pe site-ul Kiko francez (am pus link mai sus) oja este 1.5 euro, iar pe site-ul britanic oja este 1.5 lire…

